Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این آثار راه یافته در قالب هفت فیلم سینمایى بلند در بخش «ملی»، ۱۲ فیلم سینمایی و ۱۰ فیلم پویانمایى بلند در بخش «بین‌الملل» انتخاب شدند.

بر این اساس هیات انتخاب بخش ملى هفت فیلم سینمایى و پویانمایى بخش ملى شامل اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده، بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، بازیوو به کارگردانی امیرحسین قهرایی، تورنادو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی، قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی، منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و پویانمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش‌آبادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین دبیرخانه این رویداد بزرگ فرهنگی، فیلم‌های بیست و سه نفر و قطار آن شب را بعنوان دو اثر سینمایى بلند و بنیامین را بعنوان فیلم پویانمایى بلند از این بخش به عنوان نمایندگان ایرانى در بخش بین‌الملل نیز معرفی کرده است.

در بخش سینمایی بلند هم ۱۲ اثر و پویانمایى بلند، ۱۰ فیلم برای رقابت در بخش مسابقه انتخاب شدند که در حوزه سینمایی بلند بخش بین‌الملل بیله به کارگردانی اینارا کلمن از جمهوری لتونی، پسر ابری» به کارگردانی مایکمین چینکسپور از کشور بلژیک، اوتزی و معمای زمان به کارگردانی گابریل پینوتا از کشور ایتالیا از جمله این آثار است.

همچنین ازد یگر آثار راه یافته به بخش بین الملل، شاهین‌ها به کارگردانی براگی تورهینرکسن از کشور ایسلند، سوپر یوفی به کارگردانی مارتین اسمیتز از کشور هلند، راز تپه سبز» به کارگردانی سین سرنیک از کشور کرواسی، جادوگر کوچک به کارگردانی مایکل شائرر کاری مشترک از آلمان و سوییس و چاسکیت به کارگردانی پریا رامسوبن از کشور هند وگنج یرماک به کارگردانی اولگ دنیسوو از کشور روسیه است.

در بخش پویانمایى بلند بین‌الملل هم آثاری همچون ماجرا‌های پت و مت به کارگردانی مارِک بنِس از جمهوری چک، داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بوراناز کشور‌های فرانسه ولوگزامبورگ، غرغرو وارد می‌شود به کارگردانی آندره کوتوریه از کشور مکزیک معرفی شده است.

همچنین در این بخش آثاری دیگر شامل گوسفند و گرگ‌ها ۲ به کارگردانی ولادیمیر نیکولائواز کشور روسیه، یافتن کالارو به کارگردانی لئو لی از کشور‌های چین و آمریکا، لوته و اژدهایان گمشده به کارگردانی هایکی ارنیتس و یانو پلدما از جمهوری لتونی و استونی و خرس معرکه به کارگردانی وانگ کیاز کشور آمریکا برای رقابت انتخاب شده است.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور امسال به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م

  معرفی ۲۹ فیلم سینمایی و پویانمایی بلند ملی و بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور در رویداد امنیت سایبری، رزمایش پرچم سایبری که توسط آمریکا در ویرجینیا در هفت روز آینده سازماندهی شده است، شرکت خواهد کرد.

کره جنوبی با ۹ شرکت کننده دیگر در یک تیم در این رزمایش شرکت خواهد شد، زیرا نگرانی‌های سئول در مورد فعالیت‌های کره شمالی همچنان در حال افزایش است.

این رزمایش با حضور ۱۸ کشور از جمله به اصطلاح پنج چشم شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد