Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:27:19 GMT

خط و نشان استاندار سمنان برای مدیران تنبل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۵۱۴۹

خط و نشان استاندار سمنان برای مدیران تنبل

سمنان-استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، استاندار سمنان گفت: مدیران بی‌تفاوت و تنبل در رفع مشکلات زیرساختی و عمرانی در صورت اجرا نکردن طرح پایش تصویری و دوربین‌های نظارتی در معابری شهری استان سمنان تا سه ماه آینده استعفا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان افزود: برخی از مسئولان استان سمنان با ساخت فیلم‌های کوتاه درصدد مستندسازی برای اجرای طرح‌های انجام نداده هستند.

وی خاطر نشان کرد: در استان سمنان رویکردهای بسیار عجیب از سوی برخی از مدیران شاهد هستیم و کار این افراد توجیه اقدام‌های انجام نشده و تنبلی کردن است.

استاندار سمنان تصریح کرد: مسئول اصلی در نصب دوربین‌های نظارتی و ترافیکی در شهرهای استان سمنان، فرمانداران هستند و باید هرچه سریع‌تر این طرح با استاندارد لازم در گام اجرایی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته به محض ورود به سمنان، فرمانداران و شهرداران استان که اجرای این طرح از سوی آن ها در کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند به تصویب رسید، گفتند تا یک‌ماه آینده دوربین‌های نظارتی و ترافیکی و مرکز پایش تصویری به بهره‌برداری می رسد، اما تاکنون این طرح اجرا نشده است.

استاندار سمنان افزود: در صورت اجرا نشدن طرح‌ نصب دوربین نظارتی، ثبت تخلف و مرکز پایش ، مدیران مربوط از مسئولیت استعفا دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار