Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با آخرین وضعیت سعید ملک پور گفت: فرد مورد اشاره بیش از 11 سال از محکومیت خود را سپری کرده بود.

وی افزود: برابر ضوابط و مقررات مشارالیه 22 تیر 98 برابر با مقررات مربوطه و اخذ وثیقه به مرخصی سه روزه رفت که در پایان مهلت مرخصی به زندان مراجعه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تصریح کرد: به مراجع امنیتی و اطلاعاتی اعلام کرده بودیم به فرد مورد اشاره مرخصی اعطا می‌شود، مراقبت‌های لازم را داشته باشید.

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: محکوم مورد اشاره ممنوع الخروج بوده است و از مبادی غیر رسمی از مرز خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: این فرد ابتدائا محکوم به اعدام شده بود ولی بعدا حکم اعدام تبدیل به مجازات حبس ابد شده است.

اسماعیلی گفت: برابر مقررات موجود به کسانی که حبس ابد هم دارند مرخصی می‌دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر آراسته با بیان اینکه اغلب تخلفات در ادارات و در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر کارمندان با قوانین و مقررات جاری از بسیاری مسائل و معضلات جلوگیری کرده و از تخلف که سرآغاز شکل گیری فساد است جلوگیری می‌کند.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت افزود: کارمندان الزاماً باید آشنایی اجمالی به قانون رسیدگی به تخلفات اداری و آئین نامه اجرایی، تکالیف و وظایف خود و سایر قوانین و مقررات مربوطه داشته باشند و در جریان این امر قرار گیرند.

آراسته افزود: در صورت فعل یا ترک فعل یا قصور و تقصیر در افعال و اقدامات اداری، مجازات خواهند شد.

رئیس گروه دبیرخانه هیأت عالی نظارت و هیأت همراه از دبیرخانه‌های هیأت تخلفات مستقر در استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و قوه قضائیه بازدید و به بررسی عملکرد اعضای هیأت در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

کد خبر 6091798

دیگر خبرها

  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی