Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:37:28 GMT

اعتبارات تکمیل طرح‌های آبرسانی استان بوشهر ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۵۷۹۱

اعتبارات تکمیل طرح‌های آبرسانی استان بوشهر ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی بعد از ظهر شنبه در جمع مسئولان شرکت‌های آبرسانی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت طرح‌های حوزه آب استان بوشهر تلاش و پیگیری‌های مستمری را داشته‌ایم.

وی با اشاره به روند تصویب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی بر اساس نیاز آنها خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۱۰ مصوبه در حوزه آب صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تصویب و ابلاغ حدود ۷۰ میلیارد تومان برای کاهش هدررفت آب در استان بوشهر بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای شبکه زه‌کشی دالکی مصوب و ابلاغ شد.

وی با اشاره به ابلاغ ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه سد مخرنی خاییز تنگستان افزود: پنج میلیارد تومان نیز برای اجرای طرح آبرسانی از تنگ‌سدر دشتی مصوب و ابلاغ شده است.

 درویشی مجموع اعتبارات طرح‌های آبرسانی استان بوشهر از محل مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را  ۶۹۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 4683744

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر علی درویشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس