Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا صالحی، درباره حضور علی کفاشیان و عباس ترابیان در جلسه کمیته استیناف گفت: حرف‌های آقای کفاشیان و ترابیان را شنیدیم. قبلا یکسری مدارک روی پرونده ضمیمه بود و قرار شد مدارک و اسناد جدیدتری برایمان بیاورند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان خاصی برای ارائه اسناد جدید مدنظر است؟ تاکید کرد: ما چیز خاصی نگفتیم ولی مهلت ارائه مدارک در چنین مواردی معمولا دو هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته استیناف در خصوص اینکه آیا صحبت های کفاشیان و ترابیان قانع کننده بوده است؟ خاطرنشان کرد: اگر قانع کننده بود که رای صادر می شد. باید مدارک ارائه شود و ببینیم بازهم نیاز به تحقیق هست یا خیر. نمی دانم رای چه زمانی صادر خواهد شد.

عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته بازاریابی و علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به خاطر پرونده ۳۱۶ هزار دلاری حق پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی، معروف به شرکت ام‌پی‌سیلوا به مدت ۵ سال از فعالیت در فوتبال محروم شده بودند.

صالحی همچنین درباره وضعیت سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال و درخواست دادخواهی او برای محرومیت ۵ ساله به دلیل اتفاقات آکادمی استقلال، گفت: آقای افتخاری هم شرایطی شبیه به آقایان ترابیان و کفاشیان دارد. ایشان هم اظهاراتی داشت مستند به اسناد جدید. قرار شد اسنادی را برای کمیته استیناف بیاورند.

وی تاکید کرد: آقای افتخاری دوشنبه دو هفته پیش در کمیته استیناف حضور یافت و دو، سه روز دیگر فرصت دارد مدارک را بیاورد.

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، کفاشیان ، فدراسیون فوتبال ، کمیته استیناف ، باشگاه استقلال ، عباس ترابیان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کفاشیان فدراسیون فوتبال کمیته استیناف باشگاه استقلال عباس ترابیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه

سخنگوی قوه‌ قضائیه: برای ماجرای باغ ازگل پروندهٔ قضایی تشکیل شده و چند نفر در این رابطه احضار شده‌اند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!