Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@22:44:16 GMT

هلال احمر و انتقال خون قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۶۴۱۱

هلال احمر و انتقال خون قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین روز شنبه  در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه در زمینه بهداشت و سلامت خون و اشاعه فرهنگ اهدای خون سالم و داوطلبانه و بدون چشمداشت از اهداف دیگر انعقاد این تفاهم نامه است.

حسن آصفی با بیان اینکه این تفاهم نامه باعث گسترش فعالیت داوطلبانه در زمینه انتقال خون می شود، افزود: با توجه به اشتراک فعالیت‌های این جمعیت با سازمان انتقال خون، تفاهم‌نامه همکاری بین مدیران ۲ دستگاه با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون سالم امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه قرار شد اعضای داوطلب هلال احمر در ایام خاص و مناسبت‌های گوناگون با حضور در مراکز انتقال خون نسبت به اهدای خون اقدام کنند و علاوه بر آن هماهنگی و تبلیغات برای اهدای خون در بین کانون های دانشجویی هلال احمر اجرایی شود.

این مسئول اظهار داشت: ارائه دوره آموزشی آشنایی با مخاطرات ویژه کارکنان انتقال خون، ارایه آموزش‌های تخصصی در خصوص بیماری‌های خونی و راه‌های انتقال آن به اعضای داوطلب و کارکنان هلال احمر توسط کارشناسان انتقال خون و تشکیل یک گروه از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با نام همیاران انتقال خون از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: سازمان انتقال خون و هلال احمر از سازمان‌های موثر و هدایت کننده فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه هستند که با همکاری یکدیگر می‌توانند در اجرای هر چه بهتر وظایف و رسالت‌های این دو نهاد در خدمت رسانی به مردم بهتر و موثرتر عمل کنند.

 در حاشیه امضای این تفاهم نامه مدیران جمعیت هلال احمر استان به همراه تعدادی از داوطلبان این جمعیت ضمن اهدای خون با اهدای شاخه های گل از زحمات کارکنان پرتلاش و زحمت کش انتقال خون، قدردانی کردند.

۷۳۸۸* ۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انتقال خون ترویج فرهنگ جامعه جمعیت هلال احمر استان خدمت رسانی به مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر