Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۴ مرداد در شهر ابوظبی امارات به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود.

وی اظهار داشت: این تیم امروز با همه بازیکنان خود غیر از میلاد فخرالدینی به دلیل محرومیت و محمدرضا خلعتبری و نیما طاهری بدلیل مصدومیت، به این کشور سفر کردند و عصر امروز وارد امارات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی با اشاره به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره بازیکنان دو تابعیتی الاتحاد مقابل ذوب آهن گفت: طبق قانون AFC هر بازیکنی که تغییر تابعیت می‌دهد باید حداقل پنج سال در این کشور زندگی کرده باشد تا به عنوان سهمیه بازیکن داخلی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

وی افزود: در این راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب با حضور دو بازیکن دو تابعیتی الاتحاد برای دیدار با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن افزود: این اقدام به نفع تیم عربستانی است ولی ما به عنوان تیم ذوب آهن از کیان فوتبال ایران در آسیا دفاع خواهیم کرد و سربلند بیرون خواهیم آمد.

جمشیدی با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن پس از دیدار با الاتحاد و کسب نتیجه دلخواه بلافاصله به اصفهان برمی‌گردند تا برای دیدار برگشت مقابل الاتحاد آماده شوند، گفت: بازیکنان  ذوب آهن امشب تمرین سبکی را انجام خواهند داد  و فردا نیز در ورزشگاه "زعبیل" برای دیدار با الاتحاد تمرین خواهند کرد.

دیدار تیم های الاتحاد عربستان و ذوب آهن ایران از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ روز دوشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۲۰ در ورزشگاه زعبیل شهر ابوظبی برگزار می شود.

 با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، داورانی از کشور چین این بازی را قضاوت خواهند کرد.

نشست خبری کادر فنی دو تیم روز یکشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

علیرضا منصوریان سرمربی و قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب‌آهن در این نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران خواهند بود.

دیدار برگشت این دو تیم نیز در تاریخ ۲۱ مرداد در در ورزشگاه العربی دوحه برگزار خواهد شد.

سبزپوشان ذوب آهن نیز پس از استقلال و پاس که به ترتیب دو و یکبار قهرمان باشگاه‌های آسیا شدند به همراه همشهری خود سپاهان، چهارمین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافته است.

این تیم در ۲۲ آبان ۱۳۸۹ و در تک بازی فینال در ورزشگاه ملی المپیک توکیو واقع در کشور ژاپن به مصاف تیم "سئونگنام ایلهوا چونما" رفت و در این دیدار با نتیجهٔ ۱–۳ مقابل نمایندهٔ کره جنوبی شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ رضایت داد.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ایران بازی عربستان کره جنوبی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین «قاتل تیم‌های متمول سعودی» لقب گرفت.

به گزارش فارس، هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین و مربی العین امارات با حذف النصر و الهلال پروژه فوتبالی عربستان را با شکست مواجه کرد.

کرسپو دو تیم گران قیمت سعودی با ارزش 385 میلیون یورو را در لیگ قهرمانان آسیا کنار زد.

العین در مرحله یک چهارم نهایی النصر را به همراه کریستیانو رونالدو مغلوب کرد و شکست بزرگی برای تیم پرستاره ریاض رقم زد.

شاگردان کرسپو شب گذشته یک تاریخ سازی جدید را انجام دادند و الهلال گران ترین تیم تاریخ فوتبال آسیا را در نیمه نهایی حذف کردند و راهی فینال شدند.

سرمربی آرژانتینی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با هدایت الدحیل قطر مغلوب پرسپولیس شد و از مرحله گروهی حذف شد و از سمتش برکنار شد تا سرخ پوشان پایتخت سهمی در انتقال این مربی به العین داشته باشند.

براساس گزارش سایت ترانفسر مارکت، هرنان کرسپو در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت العین از هر بازی، 2 امتیاز کسب کرده و در 8 بازی 5 برد، یک تساوی و 2 باخت آورده تا جزو 4 مربی موفق آسیا شود.

شبکه ESPN می نویسد که کرسپو به «قاتل تیم های متمول سعودی» در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد و العین را نزدیک به دومین قهرمانی اش در آسیا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست سنگین استقلال مقابل العین پوست العین قبل از سفر به اصفهان کنده شد!

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند