Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:52:30 GMT

چرا در رابطه‌ها افراد اشتباه را جذب می‌کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۶۶۸۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 وقتی بالاخره در زندگی می‌فهمیم که در شریک زندگی‌مان به دنبال چه ویژگی‌هایی هستیم و سعی می‌کنیم او را پیدا کنیم، مرتب به افراد اشتباه برمی‌خوریم. تا جایی که این کار همه را کلافه می‌کند و از رابطه‌ها ناامید می‌شوند، که حتی ممکن است به طور کامل قید رابطه‌ها را بزنند، و یا اینکه یک شخص اشتباه را برای باقی زندگی به خودشان تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدیو توضیح داده می‌شود که چطور افراد اشتباه را جذب می‌کنیم و چطور از این کار جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان ویدیو فیلم جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم

یک دستیار سابق ترامپ فاش کرد رییس جمهور سابق آمریکا از او خواسته بوده در مورد رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن ساکت باشد.

به گزارش شفقنا، «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روز‌های پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه او با بازیگر فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می‌دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

هیکس شهادت داد که چهار روز قبل از انتخابات ۸ نوامبر ۲۰۱۶ به ترامپ گفته بود که وال استریت ژورنال جزئیات داستان دنیلز را منتشر خواهد کرد. هیکس که به عنوان دبیر مطبوعاتی کمپین انتخاباتی خدمت می‌کرد، گفت: «او می‌خواست مطمئن شود که هر نوع رابطه انکار شده است.»

او گفت که ترامپ نمی‌خواست همسرش ملانیا این موضوع را بفهمد، موضوعی که شامل ادعا‌هایی مبنی بر رابطه او با کارن مک‌دوگال، مدل سابق پلی‌بوی هم بود. ترامپ رابطه با هر دو زن را رد کرده است. هیکس می‌گوید: «او نگران این بود که همسرش روزنامه‌های صبح را نبیند و از من می‌خواست مطمئن شوم که روزنامه‌ها در آن روز صبح به محل اقامت همسرش تحویل داده نمی‌شوند.»

البته شهادت هیکس می‌تواند به وکلای ترامپ کمک کند تا ادعا کنند که او به دنیلز پول داده است تا همسرش و نه رای دهندگان را از شنیدن اتهامات جنسی مخفی کند.

گفتنی است ترامپ با ۳۴ عنوان اتهامی مختلف روبرو است که برخی از آن‌ها دستکم چهار سال زندان دارند.

دیگر خبرها

  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • گل فلورین ویرتز به آاس رم روی اشتباه کارسدورپ (آاس رم 0-1 بایرلورکوزن)
  • رابطه ها که تموم می شن ۲ جور آدم داریم... (فیلم)
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!