Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از شهادت چند نفر بر اثر انفجار در فرودگاه الشعیرات به علت نقص فنی در زمان انتقال مهماتی که تاریخ مصرف آنها گذشته بود، خبر داد.

سانا امروز شنبه گزارش داد که این حادثه بر اثر یک اشتباه فنی در انتقال مهمات تاریخ مصرف گذشته در فرودگاه الشعیرات به وقوع پیوست که به گفته منابع محلی در آماری اولیه 20 نفر به شهادت رسیدند و شماری مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه الشعیرات در حومه غربی حمص واقع است و یکی از بزرگترین فرودگاه های نظامی سوریه است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، جنگ نسل‌کشی که رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به راه انداخته است، امروز وارد دویست و چهارمین روز خود شد. سیاست گرسنگی در غزه که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها از آن استفاده می‌کند، در روزهای اخیر به مراحل بدتری رسیده و این مسئله منجر به افزایش فشار بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی برای ممانعت از هدف قرار دادن غیرنظامیان و ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شده است.

به گفته منابع فلسطینی، در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه هشت فلسطینی شهید و ۳۰ تن زخمی شدند.

طبق گزارش معا، همچنین رژیم صهیونیستی منزل مسکونی را در شهر «رفح» هدف قرار داد که منجر به شهادت ۶ تن از جمله چهار کودک و زخمی شدن چند تن دیگر شد. رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی غرب شهر رفح را به شدت بمباران کرده‌اند.

همچنین شهرداری «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه اعلام کرد جنگ رژیم صهیونیستی منجر به نابودی ۷۰ درصد چاه‌های آب در شمال غزه و ۵۰ درصد پمپ‌های آب آشامیدنی شده است. این نهاد اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی تمام محصولات کشاورزی در این شهر را از بین برده است.

همچنین در حمله این رژیم به اطراف مدرسه‌ای در غرب «خان یونس» و منطقه «السوارحه» در مرکز نوار غزه پنج تن شهید شدند.

یک منبع محلی اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف مدرسه «فیصل» در غرب خان یونس در جنوب غزه را هدف قرار دادند که منجر به شهادت سه شهروند فلسطینی شد.

در عرصه دیپلماتیک، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد وی معتقد است قطر، مصر و رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک راه و پیشبرد مذاکرات درباره غزه تلاش می‌کنند.

این در حالی است که یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در گفت‌وگو با «العربی الجدید» گفت تاکنون به صورت رسمی درباره محتوای رویکرد جدید مذاکرات با جنبش حماس صحبتی نشده است. وی بر آمادگی حماس برای برخورد مثبت و جدی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول