Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@05:27:19 GMT

واقعه غدیر برای اولین بار در اردل بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۷۱۷۱

واقعه غدیر برای اولین بار در اردل بازسازی می شود

دبیر ستاد غدیر شهرستان اردل از بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم برای اولین بار در 29 مرداد ماه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید یاسین حسینی دبیر ستاد غدیر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگرا جهانبین نیوزبا اعلام این خبر اظهار داشت: واقعه غدیر یکی از مهمترین اهداف ما در برگزاری نمایش بازسازی غدیر خم بوده که برای اولین بار در شهر اردل بازسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی با اشاره به این که زنده نگه‌داشتن واقع غدیر و مقابله با این موضوع مهم در راستای اتحاد، همبستگی و وحدت کلمه بین مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است اظهارکرد: بازخوانی این روز بزرگ با استقبال مردم شریف شهرستان اردل  در روز سه شنبه  29 مرداد ماه، ساعت  17 در شهر اردل اجرا خواهد شد.

وی افزود:برگزاری چنین برنامه هایی تاثیر بسزایی در آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ولایت دارد و این برنامه از فعالیتهای تاثیرگذار فرهنگی و دینی در جامعه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها و حجم زیاد گل‌ولای، کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه این شهرستان پر شده است.
یعقوب شکوهی افزود: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل است و این موضوع باعث بروز خسارت در برخی مناطق شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه به لایروبی و بازسازی نیاز دارد.
وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش ورکش افزود: هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل