Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل آسمان که سالهاست گفته می‌شود ۲ طبقه بیشتر از میزان مجاز ساخته شده امروز در میان شعله‌های آتش سوخت، اما این آتش مهار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، هتل «آسمان» به دلیل نگهداری غیر ایمن تشک‌های فومی در زیرزمین، امروز (شنبه ۱۲ مرداد) طعمه آتش و به یکی از خبر سازترین عناوین خبر امروز تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمدهادی قانع»، با اشاره به اعزام 6 ایستگاه آتش‌نشانی در نخستین ساعات وقوع حادثه به این هتل گفت: تشک‌های فومی و مخازن گازوییل و تینر دلیل وقوع آتش‌سوزی در 2 طبقه از هتل آسمان بودند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: این حادثه در طبقات منفی 1 و 2 هتل رخ داد که با حضور موثر نیروهای آتش‌نشانی تمام افرادی که در طبقه منفی 1 گرفتار شده بودند به پشت بام منتقل شدند و حاضران در طبقه منفی 2 نیز به خارج از هتل هدایت شدند.

 

وی اضافه کرد: حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی از سرایت آتش به سایر طبقات جلوگیری کرد اما با وجود اطفاء حریق، دود فراوانی در طبقات منفی هتل آسمان شیراز ایجاد شد.

 

کنترل بحران

 

وقوع  آتش‌سوزی در این هتل که در خیابان رودکی واقع شده است، به تشکیل جلسه ستاد بحران استان فارس در محل حادثه شد و دستور تخلیه ساختمان‌هایی که تا فاصله یکصد متری از آن قرار دارند هم صادر شد.

 

در پی وقوع این حادثه همچنین احتمال وجود بخش‌هایی از سقف هتل داده شده است که تجمع شدید دود در طبقات منفی 3 و 4 باعث ممانعت از ورود ماموران آتش‌نشانی هم شد.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر اطفاء حریق در این هتل به انجام نمی‌رسید بعید نبود که شیراز نیز حادثه تلخی همچون پلاسکو را تجربه کند، تعداد چهار دستگاه آمبولانس هم  از اورژانس شیراز به محل حادثه اعزام شدند اما تا کنون آماری از مجروحان احتمالی در این حادثه گزارش نشده است.

 

گفتنی است به دلیل ترک برداشتن بر دیواره ساختمان این هتل، علاوه بر تخلیه هتل، دستور تخلیه ساختمان‌های اطراف هم صادر شده است.

 

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مسجد ازدواج بیرجند مجلس کانون های مساجد غنی سازی اوقات فراغت روزنامه ها هتل آسمان اطفاء حریق هتل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز در خیابان اردشیر در بلوار آیت الله بهبهانی رخ داد.

کوروش سبزعلی افزود: با اعلام وقوع این حادثه ۹ نفر از آتش نشانان با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:در این حادثه که بر اثر نشت گاز رخ داد، ٢ نفر مصدوم شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه به علت نشت اجاق گاز به وقوع پیوست.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت