Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@06:19:49 GMT

۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سیرانبند بانه جانباختند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۷۵۴۱

۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سیرانبند بانه جانباختند

سروان علیرضا حشمتی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه رانندگی ساعاتی پیش میان سواری تویوتا لکسوس، پیکان و سه چرخه مخصوص حمل بار اتفاق افتاد.

وی افزود: متاسفانه راکب سه چرخه بدون داشتن هیچ گونه علایم راهنمایی و ه شدار دهنده از جمله چراغ روشنایی با بار گندم در مسیر روستای گوزله در حرکت بود که تویوتا لکسوس از پشت با آن برخورد و این وسیله را به لاین مخالف پرتاب می کند همزمان این سه چرخه با خودروی پیکانی که در مسیر مقابل در حال حرکت بود نیز برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروان حشمتی با بیان اینکه علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شد، گفت: علت این حادثه بی توجهی راننده سه چرخه به قوانین و مقررات رانندگی و عدم رعایت مسائل ایمنی و همچنین بی توجهی راننده تویوتا لکسوس به جلو بوده است.

در اثر این تصادف ناگوار رانندگی دو نفر از سرنشینان این خودروها جان باخته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی برای سیر مراحل درمانی به بیمارستانی در بانه منتقل شدند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۷ هزار جمعیت در ۲۷۰ کیلومتر غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۹۶/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کردستان پلیس راه تصادف روشنایی قوانین و مقررات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جاده چالوس بسته است
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف