Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: بعد از ظهر امروز شنبه ۱۲ مردادماه، یک منزل مسکونی در منطقه کیانپارس اهواز دچار حریق شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، آتشپاد علی تراب پور  اظهار داشت: شنبه ۱۲ مردادماه ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان، رخداد آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه کیانپارس  اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکیپ عملیاتی سازمان شامل 2 دستگاه خودروی اطفاء حریق و 1 دستگاه خودروی امداد و نجات با تجهیزات تخصصی به سرعت به محل حادثه شتافته و پس از قطع جریان برق و گاز، با وسیله لوله آبرسان اقدام به مهار آتش سوزی نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز در پایان اعلام کرد: به لطف خدا این حادثه صدمات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امداد و نجات برق سازمان آتش نشانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد