Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انتصاب امروز شنبه و با صدور حکمی از سوی علی ضامن آویش رئیس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد و رئیس منطقه هفت کشور انجام شد.

وی افزود: در این حکم آمده نظر به تجارب و سوابق ارزنده سید رهام تقویان برای کمک به رشد و توسعه روزافزون رشته ورزشی هندبال در کهگیلویه و بویراحمد ایشان به سمت رئیس کمیته داوران منطقه هفت کشور منصوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی بیان کرد: در ادامه این حکم بیان شده امید است که سید رهام تقویان با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی با اداره های کل ورزش و جوانان و هیأت های هندبال استان های منطقه هفت کشور و بر اساس سیاست ها و برنامه های فدراسیون حداکثر اهتمام را برای مدیریت بهینه امور انجام دهند.

وی عنوان کرد: ایشان در انجام وظایف محوله با توجه به اساسنامه ها و مقررات برای توسعه و گسترش هر چه بیشتر رشته ورزشی هندبال در منطقه هفت کشور موفق و مؤید خواهد بود.

منطقه هفت هندبال کشور شامل استان‌ های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و چهارمحال و بختیاری است.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

۷۵۳۵/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند