Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@21:43:41 GMT

سیروس از بازار جدا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۷۷۶۸

سیروس از بازار جدا شد

به گزارش همشهری محله، همجواری محله‌های بازار و سیروس و نبود شورایاری مستقل برای پیگیری مسائل محله بازار از مسئولان شهرداری، شورای‌شهر و نهادهای دولتی محله سبب شده بود برخی مشکلات و مسائل ساکنان و کاسبان محله بازار مطرح نشده یا معطل پیگیری باقی بماند. به همین دلیل، محله سیروس و محله بازار از یکدیگر تفکیک و هرکدام از آنها دارای یک شورایاری مستقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمدکریمی اصفهانی» دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در این‌باره می‌گوید: «برای نخستینبار، بازار به‌عنوان نقطه‌ای مستقل در منطقه شناخته شد و امیدواریم وجود شورایاری برای اصناف و بازاریان منطقه که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند، مایه برکت باشد.» وی اضافه می‌کند: «امیدواریم با استقرار شورایاری و انتخاب نخستین اعضای شورایاری محله بازار، شاهد برطرف شدن مشکلات بازاریان، ساکنان محله بازار و محدوده‌های اطراف آن باشیم و بتوانیم گام مثبتی برای بهبود کیفیت زندگی در بازار برداریم.» این فعال صنفی ادامه می‌دهد: «اهالی انتظار دارند با فعالیت شورایاران بتوانند خواسته‌ها و نظرات خود را سریع‌تر، صریح‌تر و بدون واسطه به گوش مسئولان برسانند. امیدواریم در پایان دوره فعالیت شورایاران، دستاوردهای خوبی را شاهد باشیم.»

کد خبر 449979 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند