Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@12:59:23 GMT

سارقان ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۷۸۶۶

سارقان ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس قزوین

 سرهنگ رسول فراهانی شامگاه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی واحد گشت موتوری شهرستان هنگام گشت زنی در محوطه ایستگاه راه آهن شهر قزوین به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.
 وی در ادامه افزود: در بررسی مدارک و بازرسی از خودروی مورد نظر تعدادی اقلام سرقتی شامل ۲ عدد ابزار کاشی بر، سه عدد سه راهی صنعتی برق، پنج متر سیم بکسل، پنج کیلو مس سوخته و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی های انجام شده توسط عوامل این یگان با بکارگیری شگردهای پلیسی به چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر قزوین اعتراف کرده اند که پس از بررسی های لازم و هماهنگی با کلانتری ۱۷ غیاث آباد شهر قزوین مشخص شد که در خصوص اموال سرقتی کشف شده پرونده قضایی بنا بر اعلام شاکی تشکیل شده است.
 سرهنگ فراهانی گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف برق تاکسی راه آهن سرقت مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان