Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از قاریان و فعالان قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تقدیر کرد.

  در این مراسم آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ قرآن گفت: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی فتنه‌ها و هجمه‌های بزرگ و خطرناکی برای ما انجام می‌دهند که در مقابل آن جوانان و نوجوانان ما باید به قرآن کریم پناه ببرند و خود از خطرات دور نگه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با بیان اینکه وجود جوانانی در ایران که هویت ایرانی و اسلامی خود را انکار می‌کنند مایه ننگ است افزود: در حال حاضر فتنه‌های بزرگی از سوی دشمنان برای جوانان ایران اسلامی افتاده است و هم‌اکنون شاهد انکار هویت برخی از جوانان در خاک ایران هستیم.   امام جمعه اردبیل با اشاره به ورود دشمنان به حوزه های مختلف زندگی اجتماعی جوانان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با هجمه‌ها و فتنه‌های مختلف به آداب و رسوم، مراسمات، تعاملات اجتماعی، سیاست، تربیت و اعتقادات ما وارد شده‌اند.   نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از جوانانی که در راستای ترویج فرهنگ قرآن فعالیت می‌کنند بیان کرد: بنده از جوانانی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کمال تشکر و قدردانی دارم،کارها و اقدامات آنان در این راستا بسیار ارزنده است.   آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه اگر بنای فرهنگ و مدنیت کشور به خوبی ساخته شود اقتصاد و سیاست آن نیز به ‌خوبی رقم می‌خورد اظهار کرد: ما امروز به ترویج فرهنگ قرآن نیاز داریم و این امر به دست جوانان رقم می خورد چراکه اگر بنای فرهنگ و مدنیت کشور به خوبی ساخته شود اقتصاد و سیاست آن نیز به ‌خوبی رقم می‌خورد.   او افزود: آرزوی ما این است که استان اردبیل به استانی قرآنی تبدیل شودو در حال حاضر وضعیت حافظان و قاریان قرآن کریم استان اردبیل در سطوح مختلف بسیار مناسب و مطلوب است اما باید بازم بیش از پیش تلاش کنیم تا به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم. نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه ما می توانیم تمامی محاورات خود را با استفاده از آیات محاوره‌ای قرآن کریم پیش ببریم گفت: باید با ایجاد موسسه های ترویجی قرآن این گنجینه را در سطح گسترده‌ای از کشور توسعه و ترویج دهیم و به همراه آن بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی نیست حل می‌شوند.   او با بیان اینکه در مناطق محروم و کم برخوردار جمعیت زیادی از مردم زندگی می‌کنند اظهار داشت: با توجه به این که جمعیت زیادی از مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار زندگی میکنند باید برای ایجاد و راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی و موسسات قرآنی در این مناطق تلاش کنیم و با افزایش این‌گونه موسسات آمار آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه به شدت پایین می‌آید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش استان اردبیل امام جمعه فتنه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد

در این مراسم، باستانی کاران و ورزشکاران زورخانه‌ای در حسینیه دفتر امام جمعه اسدآباد به اجرای برنامه پرداختند.

در ایران ۱۷ شوال، روز شکست عمر بن عبدود از امام علی (ع) در جنگ خندق، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام دارد.

ورزشی که پیشینه‌ای کهن در فرهنگ ایرانی دارد و نمایانگر پیوند جوانمردی و قدرت روحی و جسمی است.

جعفر نوری، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی اسدآباد با اشاره به فعالیت ۱۰۰ ورزشکار در این رشته ورزشی گفت: ورزش باستانی در شهرستان اسدآباد از پرطرفدارترین ورزشهاست که مورد استقبال نسل جدید هم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای