Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:29:30 GMT

اخطار زیست محیطی به سه واحد آلاینده مهریز

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۹۱۹۶

اخطار زیست محیطی به سه واحد آلاینده مهریز

محمدرضا خدارحمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارشناسان این اداره در  گشت و پایش سنگ‌شکن‌های منطقه به دلیل رعایت نکردن استانداردهای زیست‌محیطی (پخش و پراکنش گرد و غبار به محیط پیرامون) به این واحدها اخطار دادند.

وی ادامه داد: این واحدها  ۴۸ ساعت باید نسبت به رفع مشکلات موجود بر اساس ضوابط زیست‌ محیطی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطر نشان کرد: اخطار به این واحدها در اجرای مفاد قانون مدیریت پسماند به دلیل پراکنده شدن ضایعات این واحدها در محیط زیست صادر شده است.

خدارحمی همکاری تمام واحدهای تولیدی و  صنعتی منطقه با این اداره را در اجرای مقررات خواستار شد.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری ، یزد مهر ، هرفته ، شهرک سنگ ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران فعال است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار