Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرام فضلی، کارگردان فیلم سینمایی «جن زیبا»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در مورد دلیل حضور نورگل یشیلچای در فیلمش گفت: اینکه برای «جن زیبا» از بازیگر خانم تُرک استفاده کردم دلیل شخصی داشت. یکی از دلایل اصلی که داشتم ایجاد ارتباط فرهنگی بین دو کشور بود. به خاطر اینکه خودم آذری زبان هستم، با توجه به هم زبانی با کشور ترکیه دوست داشتم فیلمی بسازم که بین دو کشور ایران و ترکیه اشتراک داشته باشد و از هر دو کشور بازیگرانی ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حتما دلایل اقتصادی در فیلمسازی مطرح است و تهیه کننده و کارگردان به بازگشت سرمایه‌اش فکر می‌کند. به خصوص اینکه حضور یک بازیگر خارجی هزینه بالایی دارد. خانم نورگل یشیلچای هنرمندی هستند که با کارگردانان بسیار مطرحی در کشور ترکیه کار کردند و در ایران هم بین مردم بسیار شناخته شده هستند. مدنظر ما این بود حضور ایشان قطعا روی وضعیت اقتصادی فیلم در فروش تاثیر می‌گذارد.

بایرام فضلی در انتقاد به شرایط اکران فیلمش گفت: به‌خاطر اینکه زمان اکران خیلی بدی به ما دادند از میزان فروش اصلا راضی نیستم. اکنون در کشورهای تُرک زبان و آسیای میانه اکران داریم که وضعیت فروش آنجا بهتر از ایران است. امیدواریم به طور کلی و جمعی به میزان فروش مطلوب مدنظر خود برسیم.

این کارگردان با بیان اینکه درصدد ساخت فیلم‌های مانند «جن زیبا» است افزود: فعلا منتظر هستم واکنش‌ها نسبت به این فیلم را ببینم و ارزیابی کنم می‌توانم وارد بازار سینمای کشورهای دیگر شوم یا خیر. در صورت گرفتن نتیجه مثبت حتما باز هم اینگونه فیلم‌ها که تعامل بین دو یا چند کشور است را می‌سازم.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما فیلمسازی جن زیبا بایرام فضلی سینمای ترکیه نورگل یشیلچای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ

آفتاب‌‌نیوز :

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Nexon در حال ساخت یک بازی MMORPG بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت است.

به نقل از منبعِ Redanian Intelligence، این بازی در شمال قاره «وستروس» جریان دارد و مکان‌هایی همچون شهر «وینترفل» و «دیوار» در بازی حضور دارند. احتمال حضور مناطق دیگر دنیای نغمه یخ و آتش هم وجود دارد، اما این منبع فقط حضور شمال را می‌تواند تایید کند. وقایع این بازی بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان دارد، هنگامی که «روس بولتون» مقام نگهبان شمال را در اختیار داشت و «جان اسنو» و «سمول تارلی» همچنان در دیوار حضور داشتند.

- اشخاص ذکر شده و همچنین نام‌های دیگر داستان بازی تاج و تخت به‌عنوان NPC در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را ملاقات کنند، اما صداپیشگی آن‌ها توسط بازیگران سریال Game of Thrones انجام نشده است. صداپیشگان جدیدی در نقش این شخصیت‌ها صحبت خواهند کرد و تلاششان بر این است که تا حد امکان نحوه حرف زدن بازیگران سریال را تقلید کنند.

- ظاهرا این بازی دارای یک کمپین داستانی آنلاین خواهد بود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • بازیگران سریال تورم
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان