Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:11:03 GMT

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بدون هواداران انگیزه بازی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۹۴۱۸

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بدون هواداران انگیزه بازی ندارد

یحیی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، هیات فوتبال استان و باشگاه ۹۰ ارومیه در خصوص محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از میزبانی دیدارهای خانگی لیگ دسته یک ایران در صورت رسیدگی نکردن به رفع نواقص زمین چمن تختی ارومیه هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هواداران تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سرمایه‌های اصلی این تیم محسوب می شوند و اگر حمایت پرشور آنان نباشد، هیچ انگیزه‌ای برای بازیکنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: خواسته اصلی باشگاه ۹۰ ارومیه میزبانی از تیم‌های میهمان در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر است که امیدواریم مسوولان در فرصت باقی‌مانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته یک کشور، نواقص این ورزشگاه پیر ولی پرخاطره را برطرف کنند تا هواداران فوتبال مثل سال گذشته با حضور پرشورشان به حمایت از تیم محبوب خود پرداخته و مسیر این تیم را برای صعود به لیگ برتر کشور هموارتر سازند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه گفت:  تیم فوتبال این باشگاه یک سال سخت و دشوار را برای حفظ امتیاز لیگ دسته یک پشت سر گذاشت و امسال در حالی که باید به فکر مسایل فنی و آماده‌سازی بازیکنان باشد، با مشکلی به نام محرومیت از میزبانی دیدارهای خانگی و نبود زمین استاندارد مواجه است.

بهاری در خصوص برپایی اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در شهرستان کرج افزود: پس از گذراندن تمرینات بدن‌سازی در ارومیه، برگزاری یک اردوی آماده‌سازی برای بازیکنان مهم و ضروری بود و کسب چهار پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری کرج، مس رفسنجان، گل ریحان البرز و نفت مسجد سلیمان در دیدارهای دوستانه هفته جاری نشانگر ظرفیت خوب تیم است.  

وی گفت: محک زدن و ارزیابی نقاط ضعف و قوت بازیکنان از دیگر اهداف اصلی برگزاری بازی‌های دوستانه و برپایی اردو به شمار می رود.

وی ادامه داد: نقل‌ و انتقالات تیم هنوز به پایان نرسیده و بر اساس بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داده‌ایم و با اعلام کادر فنی در ۲ تا سه پست نیاز به تقویت تیم داریم و طی روزهای آینده با جذب چند بازیکن جدید و تکمیل تیم پرونده نقل‌ و انتقالات بسته می شود و به دلیل محدودیت لیست احتمال کنار گذاشتن چند بازیکن وجود دارد.

تیم ۹۰ ارومیه که سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به وجود کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند ولی برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان استان است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم