Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی روز یکشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به حضور نیروهای جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: بعد از حادثه سیل در این منطقه و برخی از استان‌های دیگر کشور، استان قم به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شد و سپاه قم از همان روزهای اول به همراه گروه‌های جهادی و بسیجی وارد منطقه شدند و در مرحله اول و دوم اقدام به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که مردم قم نیز انصافا پای‌کار بودند، ابراز داشت: در مرحله سوم که ساخت و تعمیر منازل بود با دریافت کمک‌های مردمی از استان قم ساخت ۶۰ واحد در شهرستان چگینی آغاز شد.

شاه‌چراغی افزود: کمک‌های ارسالی از قم به‌طور عمده از سوی ستاد مردمی برای این ۶۰ واحد ارسال می‌شود.

وی بابیان این‌که به‌تازگی هم توافقی با حرم آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) صورت گرفته است، ابراز داشت: ساخت ۳۵ واحد مسکونی و یک باب مسجد در روستای زوران تل از توابع شهر معمولان با کمک و مساعدت آستان مقدس شروع‌شده است.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: علاوه بر این به درخواست فرمانده قرارگاه بازسازی در استان لرستان مسئولیت ساخت ۳۵ واحد در روستای ابراهیم‌آباد نیز به سپاه قم واگذار شد.

شاه‌چراغی تاکید کرد: مردم را نباید فراموش کنیم چراکه در شرایط سختی به سر می‌برند و انشالله تمام هدف ما این خواهد بود تا آغاز فصل سرما این واحدها به بهره‌برداری برسند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های مردمی و جهادی نیز به‌رغم دمای بالای هوا حضور فعالی در مناطق سیل‌زده دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سیل در نخستین روزهای سال جاری منجر به خسارت‌های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.

۱۱۷۵ /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مهدی نقدی با بیان اینکه بامداد امروز آتش از یک نانوایی تعطیل درمنطقه آغاز و به واحد‌های دیگر سرایت کرد، افزود: ۱۳۰ واحد مسکونی وتجاری دچار حریق شد که آتش نشانان ۷منطقه شفت، فومن ورشت بعد از ۳ ساعت تلاش آتش را مهار کردند.

وی تصریح کرد: علت و میزان خسارت در دست بررسی است.

روستای زیبای امام زاده ابراهیم شفت در ۴۸ کیلومتری مرکز استان (رشت) واقع است که بواسطه وجود ساختمان‌های زیبای و رنگارنگ و چوبی چ ندین طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، همه ساله در فصول بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است که متاسفانه بار دیگر برای چندمین بار دچار حادثه آتش سوزی شده است 
خبر در حال تکمیل است.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت