Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با محکوم کردن حادثه تیراندازی در فروشگاهی در شهر ال پاسو در ایالت تگزاس آن را «اقدامی از سر بزدلی» نامید.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری در واکنش به تیراندازی مرگبار در فروشگاه والمارت در ال پاسو گفت: در کنار همه مردم هستم تا اقدام نفرت انگیز امروز را محکوم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ دلیل یا بهانه‌ای کشتن انسان‌های بی گناه را توجیه نمی‌کند.

در تیراندازی که در فروشگاه والمارت در شهر ال‌پاسو ایالت تگزاس آمریکا رخ داد دست کم ۱۸ نفر هدف قرار گرفتند. این در حالی است که برخی رسانه‌های دیگر تعداد کشته‌ها را بیش از ۲۰ نفر اعلام کرده‌اند. رسانه‌های آمریکایی می‌گویند عامل تیراندازی جوان سفیدپوستی به نام "پاتریک کروسیوس" است. کروسیوس، ۲۱ ساله و اهل دالاس، پیش از دستگیری در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تیراندازی را به خاطر هجوم مهاجران از مکزیک به تگزاس انجام داده است. وی افزود با تروریست مهاجم به نمازگزاران مسلمان در شهر کرایست‌چرچ واقع در نیوزیلند نیز موافق است.

به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ۸۱ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۴ نفر کشته و ۵۱ نفر زخمی شده‌اند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر سنت لویس در ایالت میسوری سه نفر زخمی شدند. تیراندازی در لاس وگاس در ایالت نوادا نیز دو کشته بر جا گذاشت. در تیراندازی در پورتلند در ایالت اورگان نیز یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد تیراندازی به دلیل اختلافات خانوادگی روی داده است. در تیراندازی در یک مهمانی خانوادگی در شهر دیترویت در ایالت میشیگان نیز سه نفر از جمله دو نوجوان ۱۷ ساله زخمی شدند. ۱۹ مورد از تیراندازی‌های گزارش شده در شبانه روز گذشته هیچ قربانی (زخمی یا کشته) در پی نداشت.

به گزارش مرکز آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، ۳۲ هزار و ۸۵۰ مورد تیراندازی از ابتدای سال ۲۰۱۹ به ثبت رسیده که در نتیجه آن‌ها ۸۶۵۶ نفر کشته و ۱۷ هزار و ۱۶۸ نفر زخمی شدند. ۳۸۶ تن از قربانیان (کشته یا زخمی) این حوادث کودکان زیر ۱۱ سال و ۱۷۸۸ نفر نوجوانان کمتر از ۱۷ سال هستند. در این مدت ۲۴۸ مورد تیراندازی به جمع، ۱۰۳۰ مورد حمله به منازل و ۸۸۷ مورد تیراندازی به منظور دفاع از خود و ۹۳۴ مورد تیراندازی غیرعمدی ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی

شبکه المیادین از کمین بزرگ رزمندگان مقاومت لبنان علیه نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «رویسات العلم» و همچنین «المالکیه» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رزمندگان حزب‌الله لبنان بامداد امروز موفق به شکار نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در دو نقطه مرزی در جنوب لبنان شدند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزشهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

شبکه المیادین خبر داد که در کمین اول، زمانی که خودروی نظامیان اسرائیلی به نقطه مرزی مجاور شهرک «رویسات العلم» رسید، رزمندگان لبنانی با انواع موشک‌های هدایت‌شونده آن‌ را هدف دقیق قرار دادند که در پی آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در کمین دوم نیز نیروهای پیاده ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «المالکیه» در تیررس نیروهای حزب‌الله قرار گرفتند که در این عملیات نیز تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع لبنانی، ارتش اسرائیل هم اکنون وارد منطقه شده است تا کشته‌ها و زخمی‌ها را خارج کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی