Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور انتخاب شد.

مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاه پتروشیمی بندر امام پس از مذاکره با فرزاد کوهیان با او برای هدایت تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور به توافق رسیدند.

 کوهیان با باشگاه پتروشیمی بندر امام قرارداد همکاری امضا کرد و قرار شد با نظر او  باشگاه اقدام به مذاکره با بازیکنان و یارگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت ماهشهری‌ها در لیگ برتر را مهران حاتمی برعهده داشت که این تیم با کسب مقام سومی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

انتهای پیام/م

معرفی سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: باهدف افزایش رضایتمندی مردم و بهبود نمای ظاهری خیابان‌ها و معابر عمومی بندر امام خمینی، موضوع همسطح سازی و نصب منهول‌های فاضلاب مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: در یکماه گذشته در همین رابطه همکاران بهره برداری و توسعه فاضلاب اقدام به نصب و همسطح سازی ۳۰ عدد دریچه منهول فاضلاب در مناطق صد دستگاه خیابان‌های ۲ تا ۸، بلوار راهیان نور، بلوار آیت الله طالقانی، شهرک مقداد و نقاط پراکنده و حساس کردند.   چاشیانی ادامه داد: درب منهول‌ها از جدیدترین مدل‌های دریچه منهول فاضلاب که از جنس نانو کامپوزیت تهیه شده اند، انتخاب شدند که از ویژگی‌های بارز این مدل نصب راحت آنها است.   سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی یکی از مشکلات این اداره در این بخش را سرقت درب منهول عنوان و اضافه کرد: با استفاده و جایگزینی درب منهول‌های جدید شاهد کاهش سرقت در ماه‌های گذشته هستیم.

دیگر خبرها

  • همسطح سازی و نصب ۳۰ دریچه منهول فاضلاب در بندر امام خمینی
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال