Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:22:28 GMT

زیر‌زمین قصر!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۹۸۷۶

زیر‌زمین قصر!

گفت و شنود امروز کیهان منتشر می شود. ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، گفت و شنود امروز کیهان را در ادامه می خوانید :

گفت: آقای آشنا گفته است؛ محمدجواد ظریف موفق‌ترین، معتبرترین و متخصص‌ترین وزیر امور خارجه ایران از زمان شکل‌گیری این وزارت‌خانه تاکنون است!
گفتم: آقایان درباره برجام هم می‌گفتند؛ برجام بزرگ‌ترین دستاورد تاریخ ایران، معجزه قرن، فتح‌الفتوح، آفتاب‌تابان و نشانه تسلیم همه قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل ایران است!
گفت: ما هم برای آقای ظریف احترام قائلیم ولی تعریف‌های آقای آشنا به زیان ایشان است چون مردم چشم دارند و می‌بینند که اصلی‌ترین ماموریت آقای ظریف برجام بود که نه فقط هیچ دستاوردی نداشت بلکه فاجعه‌بار هم بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتم: تعریف‌های آقای آشنا، آدم را به یاد ملیجک دربار ناصرالدین‌شاه می‌اندازد که وقتی شاه قاجار یک شعر دم دستی می‌سرود، ملیجک می‌گفت؛ اعلیحضرتا، قربانت گردم! کاش سعدی و حافظ و فردوسی و مولوی و نظامی و... زنده بودند و شعر‌های شما را می‌دیدند تا به خاطر ‌اشعار بی‌مغزی که سروده‌اند از خجالت آب می‌شدند و به زمین فرو می‌رفتند!
گفت: اگر در میان این جماعت یک آزاد‌اندیش دلسوز پیدا می‌شد، برای خدمت به ظریف ‌اشتباهات ایشان را گوشزد می‌کرد.
گفتم: از قضا، می‌گویند ناصرالدین شاه شعری سروده بود و نظر ملک‌الشعرا را جویا شد. ملک‌الشعرا که یکصد و هشتاد درجه با امثال آقای آشنا تفاوت داشت گفت؛ قربان خیلی دم‌دستی است. شاه دستور داد او را در زیرزمین قصر زندانی کنند و چند روز بعد که شعر دیگری سروده بود باز هم نظر ملک‌الشعرا را پرسید. ملک‌الشعرا سرش را پایین ‌انداخت و قصد خروج از درب‌خانه سلطنتی را داشت. شاه پرسید کجا می‌روی؟ گفت؛ به زیر‌زمین قصر!

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. منبع: اقتصادنیوز

دیگر خبرها

  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • (تصاویر) فرونشست زمین در مشهد
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر