Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:05:46 GMT

موزه لوور رکورد آمار بیشترین بازدید کننده را شکست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۹۹۶۹

موزه لوور رکورد آمار بیشترین بازدید کننده را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس همین آمار این موزه تنها در شش ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی ۵ میلیون بازدید کننده داشته است. بر اساس همین خبر در سال ۲۰۱۷ بیش از ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از این موزه دیدن کردند که این رقم نسبت به سال میلادی قبل ۵/۹ درصد بیش تر می باشد.

بر اساس همین آمار موزه ملی چین در پکن با ۸ میلیون بازدید کننده، موزه هوا فضای واشنگتن و موزه متروپولیتن نیویورک به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم جهانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست ۲۰ مرکز فرهنگی پر بازدید کننده در جهان همچنین نام  مرکز "ژرژ پمپیدو" با ۳/۳ میلیون نفر بازدید کننده در جایگاه بیستم نیز دیده می شود.

در بخش پارک های تفریحی نیز پارک دیزنی لند پاریس با  ۶/۹ میلیون بازدید کننده، یورو پارک آلمان با ۷/۵ میلیون نفر و پارک استودیو والت دیسنی امریکا با ۲/۵ میلیون نفر به ترتیب در جایگاه های ۱۲، ۲۱ و ۲۲ این دسته بندی قرار دارند.

این گزارش را رایزن فرهنگی ایران در فرانسه در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.

کد خبر 4683624 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه لوور موزه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ

از آخرین شکست لوس‌بلانکوس مقابل باشگاه آلمانی 12 سال می‌گذرد.

طرفداری | رئال مادرید به رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ رسید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

با تساوی مقابل بایرن مونیخ، رئال مادرید به رکورد 8 بازی متوالی بدون شکست مقابل باواریایی‌ها رسید. از آخرین پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید 12 سال می‌گذرد. باشگاه آلمانی آخرین‌بار در نیمه‌نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های فرانک ریبری و ماریو گومز رئال را از پیش رو برداشت و از آن پس برابر حریف اسپانیایی طعم برد را نچشیده‌است. از آن تاریخ به بعد، بایرن مونیخ در 8 تقابل بعدی خود با رئال مادرید موفق به پیروزی نشده‌است (6 شکست و 2 تساوی).

نتایج 8 تقابل اخیر بایرن مونیخ و رئال مادرید رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ رئال مادرید 1-0 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 0-4 رئال مادرید بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید  رئال مادرید 4-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 1-2 رئال مادرید رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت