Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت نخستین کارخانه سیمان سفید شرق کشور در شهرستان گناباد در مرداد ماه 1387 آغاز شده و اکنون پس از گذشت 11 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا گناباد ، سید حسین احمدی رئیس سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی در سال 87 تاکید کرد: ساخت نخستین کارخانه سیمان سفید شرق کشور با ظرفیت ۷۰۰ تن در روز در شهرستان گناباد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: ساخت این کارخانه با سرمایه گذاری شرکت بین المللی فجر بهمن خراسان بنام مجتمع سیمان فجر گناباد آغاز شده و فاز اول آن تا سال ۱۳۹۰به بهره برداری می رسد. 

مدیر عامل کارخانه سیمان فجر گناباد نیز گفت: این کارخانه در فاز اول روزانه ۷۰۰ تن سیمان سفید رنگی، در فاز دوم سیمان نسوز، فاز سوم سیمان خاص و فاز چهارم سیمان خاکستری تولید خواهد کرد. 

محمدعلی شاهرودی هزینه اجرای طرح را در فاز نخست ۲۶۰ میلیارد ریال و ۲۶ میلیون یورو اعلام کرد و افزود: تمامی مطالعات اولیه طرح و نیز مجوزهای لازم آن اخذ و مطالعات زیست محیطی نیز انجام شده است.

ولی در حال حاضر پروژه ای با این وسعت تعطیل شده و با اعتراضات شدید مردمی روبروست و به نقل از اهالی بخش کاخک گناباد اموال بیت المال و سرمایه کشور چند سالی است در کارخانه سیمان فجر وضعیت مناسبی ندارد.

در نتیجه عدم پیگیری مسئولان و عدم تدبیر متولیان امر شاهد آن هستیم که هنوز اقدام اساسی در زمینه راه اندازی این کارخانه صورت نگرفته و بیم آن می‌رود که حال و روز کارخانه کاشی هستی هم به فرجام کارخانه سیمان منتهی شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خراسان رضوی سرمایه سرمایه گذاری سیمان صنایع و معادن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است