Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال گفت: مم هیچ مشکلی با فتحی مدیر عامل استقلال ندارم و فقط به دفتر منزوی نمی روم.

به گزارش شریان نیوز،  علی خطیر معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره حواشی اخیر این باشگاه بیان کرد: استقلال خانه ی من است و فقط سمت دفتر منزوی نمی روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هیچ اختلافی با فتحی ندارم و به جرأت می توانم بگویم که او یکی از بهترین مدیران تاکنون استقلال بوده است. فشار زیادی روی فتحی مدیرعامل باشگاه است. من اگر نتوانم در چارچوبی کار کنم کنار می کشم. یکی از این مدیر برنامه های فوتبالی برایش سرنوشت بازیکن مهم نیست و دست به هر اقدامی می زند. در ایران اِی جنت ها پول خود را از باریکنان دریافت می کند و باشگاه نقشی ندارد.

او درباره  اختلافات خود با دو بازیکن استقلال گفت: حسینی و وریا غفوری را خیلی دوست دارم اما بر علیه من مصاحبه کرده اند. در اوج اختلاف با شفر سرمربی سابق تیم باشگاه استقلال به حسینی گفتم از شفر عذر خواهی کند، چرا که کوچک نمی شود و عزیز خواهد شد. چندین بار به من گفته شده است که اخبار تیم را باید از بازیکنان دریافت کنم اما اخبار تیم باید از طریق سرپرست تیم به من منتقل شود. من مدیر ورزشی تیم استقلال هستم و در نهایت باید به مدیر عامل  باشگاه پاسخ دهم. به خاطر اختلاف با شفر در سه بازی آخر در لیگ کنار تیم حضور پیدا نکردم، پس نمی توانستم عملکرد سرپرست تیم را بررسی کنم.

خطیر افزود: اصغر حاجیلو یکی از پیشکسوتان خوب فوتبال است و هیچ وقت به خود اجازه نمی دهم که با او درگیر شوم.

وظیفه ی هیئت مدیره تصوب بودجه برای باشگاه است

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات استقلال، هیئت مدیره است. هیئت مدیره وظیفه اش تصویب بودجه و تلاش برای برآورده کردن بودجه است. به جز یکی از اعضای هیئت مدیره سایرین وظیفه ی خود را فراموش کرده اند. در شان هیئت مدیره نیست که با بازیکن و ای جنت صحبت کند. اگر کسی نمی تواند عضو هیئت رئیسه باشد، باید کنار بکشد، چرا که باقی اعضای باشگاه را زیر سوال می برد. یکی از اعضای هیئت مدیره نام ۷ نفر از بازیکنان باشگاه  را اعلام کرد که نباید در استقلال بمانند که تعدادی از آن ها دیگر در تیم نیستند.

 او افزود: روی اعضای هیئت مدیره حساب می شود تا بتوانند بودجه ای در اختیار باشگاه قرار بدهند. بازیکنی که قرارداد می بندد پولش را می خواهد. مدیر عامل باشگاه استقلال تنها بوده و مجبور است روزانه با افراد مختلفی تماس بگیرد و پول گدایی کند. وزیر ورزش مطمئنا پیش از انتخاب، اعضای هیت مدیره را توجیه کرده است و آن ها  نباید مصاحبه داشته باشند. هیچگاه  اجازه نمی دادم هیچ فردی در کار من دخالت کند.

خطیر گفت: ما یک بودجه ای داریم و هر شخصی می تواند با باشگاه مذاکره کند. هر مصاحبه ای که از سایت باشگاه بیرون می آید از من نبوده است و فقط نام من در آن نوشته شده بود.

او درباره مذاکرت زودتر از موعد با استراماچونی عنوان کرد: دروغ است که مذاکرات من با استراماچونی تیم استقلال را از کورس قهرمانی دور کرد. تمام اعضای هیئت مدیره با رفتن شفر هم نظر بودند. او بی نظمی هایی داشت که باعث می شد باشگاه و طرفداران را آزار دهد. من وقتی فرودین ماه با استراماچونی مذاکره کردم که هیچ کس اطلاعی از این موضوع نداشت. پاتوسی هم به  نحوه ی تمرینات شفر اعتراض داشت و پیام هایی که او به من داده است وجود دارد، اما اکنون شاگرد شفر است. بازیکن پول برایش مهم است و احتمالا قرارداد خوبی با او بسته شده است.

پس از فسخ قراداد گرو، بار سنگینی از دوش فتحی برداشته شد

خطیر در ادامه عنوان کرد: زمانی که ما به باشگاه آمدیم استقلال اوضاع خوبی نداشت و اگر بازی اول استقلال را نگاه کنید متوجه می شوید هواداران آرامش نداشتند. به خاطر اینکه تیم در آسیا حضور داشت فرصت زیادی برای بستن قراداد با بازیکنان نداشتیم. در آن زمان تعدادی از بازیکنان عملکرد مناسبی نداشتند و مجبور شدیم با آن ها  فسخ کنیم. وقتی که قرارداد گرو را فسخ کردیم فتحی به من گفت بار سنگینی از روی دوشم برداشته شد. قرارداد حرفه ای بازیکنان و مربیان با قرارداد مِلک تفاوت دارد. قرارداد با بازیکنان تابع قوانین فیفا است که باید وحدت رویه داشته باشد. آوردن بند فسخ یک طرفه باشگاه با بازیکنان و بالعکس از نظر فیفا معتبر نیست.

او ادامه داد: هر حقی که برای بازیکن وجود دارد باید برای باشگاه نیز در نظر گرفته شود.وقتی با قرارداد بازیکنان و مربی طرف هستید باید تمام قوانین فیفا و رای های حل اختلاف فیفا را کامل بدانید. در بستن قراداد با تیام اصول حرفه ای در نظر گرفته نشد و او برای باشگاه استقلال شرافت به خرج داد. پس از فسخ قراداد تیام از ما شماره حساب خواست تا ۲۰۰ هزاد دلار را پرداخت کند اما باشگاه اعلام کرد که چنین کاری را  نمی تواند انجام دهد. یک هفته پیش از اینکه تیام قراردادش تمام شود با باشگاه عجمان مذاکره کرد که با اعلام به فیفا این باشگاه دو پنجره از نقل و انتقالات محروم می شد.

خطیر افزود: هیچ وقت اعلام نکردم که پاتوسی در استقلال می ماند و گفتم وقتی پول او پرداخت شود می ماند. صحبتی که فتحی برای ماندن پاتوسی کرد به خاطر فشارهای هیئت مدیره باشگاه بود. هیئت مدیره اعلام کرد برای کاهش فشار از سوی هوادران اعلام می کنیم پاتوسی در تیم می ماند. فردای این ماجرا  من اعلام کردم اگر پول پرداخت شود پاتوسی می ماند.

فسخ قرارداد طارق یک شاهکار بود

فسخ قرارداد طارق شاهکار مدیریت استقلال بود. بستن قراداد و محافظت دو بحث مهم است. اسناد و مدارک فسخ قرارداد گرو در باشگاه موجود است و نمی توان از جزئیات آن صحبت کرد. در بحث مالی ما قراردادمان را با موسسه مالی افزایش ندادیم تا حق بلیت فروشی خود را تحویل بدهیم. طارق ۱۵۰ هزار دلار از سال اول بدهکار بود و او به راحتی می توانست در کشور خودش ۲۰ یا ۳۰ هزار دلاری ببندد چرا که او ۱۰ ماه حقوق نگرفته بود. طارق فسخ کرد و ۳۰ هزار دلار به استقلال داد.

او گفت: من در بحث حامی مالی ورود نکردم و فوتبال هزینه دارد. پرسپولیس و استقلال هزینه بالایی دارند. همچنین برای سوپر جام ما فقط شکایت کردم و حاکم کسر نیستم. هیچ باشگاهی از بلیت فروشی درآمد ندارد. جلسه ای با فتح الله زاده داشتم، او قول داد به باشگاه استقلال کمک کند تا مشکلات حل شوند. 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!

تا ساعاتی دیگر، ژاوی ادامه حضورش در بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد

طرفداری | با وجود اینکه ژاوی چندی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد، به نظر می‌رسد که تصمیم این سرمربی تغییر کرده و او در اردوی آبی و اناری پوشان ماندنی خواهد شد. قرار است طی ساعات آینده، یک کنفرانس خبری با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شود که موضوع احتمالی آن، اعلام رسمی ادامه همکاری با سرمربی جوان اسپانیایی خواهد بود.

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی

به گزارش رادیو کاتالونیا، آینده ژاوی باعث ایجاد یک بحران و تنش جدی در تیم مدیریتی بارسلونا شده‌است. هیئت مدیره این باشگاه با اتفاق نظر خواهان برکناری ژاوی شده بود اما خوان لاپورتا رای آن‌ها را نادیده گرفت و به ژاوی اصرار کرد که در بارسلونا بماند. به نظر می‌رسد که دو عامل، در تصمیم خوان لاپورتا موثر بوده‌اند:

۱) ژاوی از لاپورتا خواسته بود که در صورت اخراج‌شدن از بارسلونا، حقوق سال آخر او به طور تمام و کمال پرداخت شود.

۲) چون لاپورتا نتوانست گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا در فصل آینده پیدا کند، از ژاوی خواست که از تصمیمش منصرف شود و بماند.

به گفته رادیو کاتالونیا، اقدام لاپورتا در مخالفت با دیگر سران باشگاه و اصرار به ادامه همکاری با ژاوی، ممکن است باعث استعفای برخی اعضای هیئت مدیره بارسلونا در روزهای آتی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور