Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) با برگزاری جشن به ۶ زوج جوان روستای قاسمعالی کمک جهیزیه اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، شامگاه روز گذشته طی یک جشن در حسینیه رسول اکرم(ص) قاسمعالی با حضور مردم و مسئولان روستای قاسمعالی از ۶ زوج جوان این روستا تجلیل و کمک جهیزیه ای به آنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسوی، مدیر قرارگاه تحول محله مسجد امام حسن عسکری(ع) قاسمعالی در این جشن، بر اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده تاکید کرد و گفت: اهمیت ازدواج از نظر اسلام بر کسی پوشیده نیست و ازدواج به موقع جوانان منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی می شود.

موسوی، با بیان اینکه امروز دشمنان شاکله خانواده را نشانه رفته اند، تصریح کرد: در قرارگاه تحول محله روستا به دنبال ترویج ازدواج آسان جوانان هستیم ولی این امر به تنهایی از عده یک قرارگاه و نهاد خارج است و باید همه دستگاهها همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر قرارگاه تحول محله قاسمعالی  با بیان اینکه ازدواج یک امر پسندیده است ، خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای ازدواج جوانان می تواند حضرت زهرا(س) و امیر المومنین(ع) می باشد و جوانان در همه بخش های زندگی می توانند از چنین الگویی تاسی کنند.

گفتنی است این جشن برای سومین سال پیاپی به همت قرارگاه تحول محله قاسمعالی و با حضور پرشور مردم روستا برگزار شد و تا کنون  ۱۶ زوج جوان کمک جهیزیه دریافت کرده اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت