Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شفت از ابلاغ بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان در سال 98 خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نخستین نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شفت در سال جاری با اشاره به اینکه کشور ما به دلیل دشمنی کینه توزانه ایالات متحده آمریکا و تحریم های ظالمانه ای که مستقیما مردم ایران را نشانه گرفته اند؛ اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و متناسب با آن باید تصمیم گیری شود، افزود: برای مقابله با پیامدهای احتمالی کاهش فروش نفت باید بر روی مدیریت منابع مالی و اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با وجود کاهش اعتبارات عمرانی کشور در سال‌های اخیر دولت همواره تلاش کرده تا اعتبارت پروژه‌های عمرانی قطع نشود، تصریح کرد : تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه کاره و پرهیز از تعریف پروژ های جدید یکی از اولویت های دولت بوده است.

محسنی با اشاره به اینکه در سال 97 میزان بودجه شهرستان شفت نسبت به سال های گذشته کاهش داشت و برخی از پروژه های عمرانی نیز به دلیل عدم تخصیص مناسب اجرایی نشد و یا پیشرفت بالایی نداشت، افزود: میزان بودجه این شهرستان در سال جاری افزایش دارد و پیش بینی می‌شود با توجه به ردیف‌های اعتباری میزان تخصیص بودجه نیز روندی افزایشی داشته باشد و این موضوع امیدوارکننده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغیه وزارت کشور شهرستان شفت به صورت پایلوت به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته گیلان و یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور معرفی شده است و این یک فرصت ویژه برای تمرکز برای ارتفای شاخص های عمرانی آن است افزود : نمی خواهم این پرسش را مطرح کنم ، چرا شهرستان شفت در دهه های گذشته نسبت به سایر شهرستان های گیلان پیشرفت قابل قبولی را نداشته است اما این شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها در زیرساخت ها نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است .

مقام عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه در سال 98 افزون بر 13 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل 156 پروژه عمرانی و خدماتی ابلاغ شده است افزود : مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی باید تلاش نمایند تا اعتبارات مربوطه را به طور کامل جذب نمایند و این موضوع در ارزیابی عملکرد ادارات موثر است .

گفتنی است میزان اعتبارات شهرستان شفت در سال گذشته 11 میلیارد و 986 میلیون تومان بود که در سال جاری با یک میلیارد و 44 میلیون تومان افزایش به 13 میلیارد و 30 میلیون تومان رسیده است .

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ایالات متحده آمریکا دستگاه های اجرایی شاخص مردم ایران وزارت کشور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد

امتداد - معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران بخشنامه دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم یا بیشتر در سال 1403 را به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران ابلاغ شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ۰۳/۱۶۰۵۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ به بانک‌ها، دستورالعمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه مسکن ودیعه، خرید یا ساخت مسکن موضوع جز (۳) بند (ث) تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، خانوارهای دارای فرزند سوم یا بیشتر را ابلاغ کرد.بر اساس این بخشنامه، تسهیلات قرض الحسنه ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن (بنا به درخواست خانواده) با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله برای خانواده های فاقد مسکن که از ابتدای سال ١٣٩٩ به بعد، صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده یا می شوند به میزان سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) قابل پرداخت است.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات در مناطقی که نرخ باروری محل تولد پدر یا فرزند کمتر از ۲٫۵ درصد قابل پرداخت است، همچنین بانک ها باید با اعتبار سنجی، اخذ سفته و یا یک ضامن معتبر از متقاضی، این تسهیلات را پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد