Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه کشور را با هزینه بالا اداره می کنیم، اظهار کرد: دولت طی سال های گذشته بخشی از منابع خود را به خوبی مدیریت نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منابع کشور به درستی میان سازمان ها و ادارات تخصیص داده نمی شود، گفت: این موضوع نشان از عدم وجود برنامه ریزی های مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان کج، فردیس، اشتهارد و آسارا با اشاره به لزوم مطالعه برنامه ششم توسعه، بیان کرد: اگر می خواهیم به خوبی مدیریت داشته باشیم و به مردم خدمات رسانی کنیم و متوجه اختلاف نظرها و انحراف ها شویم، باید برنامه های کلان کشور را بدانیم و در خصوص آن برنامه ریزی کنیم.

کولیوند با تاکید بر اینکه باید نسبت به برنامه های کلان کشور آگاهی مناسب داشته باشیم، گفت: اکنون درآمد دولت با مشکل مواجه شده، همه مدیران باید بدانند دولت دو سال گذشته چه میزان اوراق مشارکت فروخته و تا دو سال آینده چه میزان بدهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در همه زمینه ها، گفت: امروز که دولت زیر فشارهای سنگین دشمنان است، پاسخگویی با اخلاق به مردم باعث امیدواری مردم به نظام می شود.

به گفته نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در برخی از ادارات پاسخ یکروزه بیش از سه ماه به طول می انجامد و مدیران دستگاه ها از زیرمجموعه خود بی خبرند.

کولیوند با اشاره به اینکه عملکرد ادارات و سازمان ها موجب افزایش هزینه های مردم شده است، گفت: مردم برای دریافت پاسخ یک نامه پنج بار به اداره مربوطه مراجعه می کنند و این نشان می دهد که فرهنگ خدمات رسانی به مردم از یادها رفته است.

وی با اشاره به اینکه اساس کشور باید مبتنی بر خدمت به مردم باشد، اضافه کرد: خروجی کار دستگاه ها برای مردم زمان بر شده و موجب افزایش هزینه ها شده است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمونه های بسیاری در خصوص عدم تکریم ارباب رجوع در ادارات استان البرز گزارش می شود، گفت: بسیاری از مردم به دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص مراجعه می کنند. مدیران میانی و کارمندان باید پاسخ صریح بدهند.

کولیوند بزرگترین مشکل کشور را مطبوعاتی صحبت کردن مدیران دانست و گفت: مدیران در شورای اداری باید خطاها را تذکر دهند و به گونه ای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی در بخش دیگری بزرگترین پروژه در دستور کار فردیس را پروژه راه اندازی شبکه فاضلاب اعلام کرد و افزود: با این اقدام چاه های آب این شهرستان آزاد می شوند.

کد خبر 4684106

منبع: مهر

کلیدواژه: تکریم ارباب رجوع نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر

سی‌و‌یکمین یادواره‌ی ۲۱ شهید سرافراز روستای کندر از توابع شهرستان کرج، بخش آسارا با حضور مردم شهیدپرور، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین و دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس و سیف‌الله اسداللهی رئیس انرژی اتمی منطقه البرز  برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080242 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد