Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سپاه تهران خبرگزاری بسیج استان تهران :در این گرد همایی که با حضور پایوران رسمی ووظیفه از سوی روابط عمومی وتبلیغات سپاه ورامین  برگزار شد .

حجت الاسلام جعفرطزری امام جمعه بخش خیرآباد در باب فضایل اخلاقی گفت: با داشتن اخلاق اسلامی وقرآنی می توان کره زمین را تسخیر کردوجهاد اکبرانجام دادوعفت داشتن ،غیبت نکردن ،زیاد حرف نزدن وغیره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..جهاد اکبراست.

حجت الاسلام طزری  افزود: دشمنان ما سعی در نابود کردن سبک زندگی اسلامی دارندونهادینه کردن شعارهای دینی در سطح خانواده وجامعه در جهت مصون سازی فرهنگ است.

امام جمعه خیر آباد ادامه داد: اگر نگرش ما به دنیا تغییر نکند سبک زندگی ما نیز تغییر نخواهد یافت دو نوع نگرش در نگرش به دنیا مورد بررسی است. اولین نگرش این است که انسان به ظاهر دنیا توجه کند و از باطن و آخرت غافل باشد.

وی یادآور شد: دومین نگرش این است که انسان دنیا را محل عبور برای آخرت خود بداند اگر انسان به این شکل فکر کند آخرت خود را آباد می کند. انسان اگر با نگرش دوم زندگی کند سبک زندگی اسلامی را سبک زندگی خود قرار خواهد داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • روز نحس وجود دارد؟