Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@22:40:20 GMT

وقوع تیراندازی در آمریکا ساعاتی پس از کشتار تگزاس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۲۲۴۱

وقوع تیراندازی در آمریکا ساعاتی پس از کشتار تگزاس

به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های آمریکایی روز یکشنبه نوشتند یک فرد مسلح در شهر «دیتون» ایالت اوهایو شروع به تیراندازی کرده است.به نوشته پایگاه «بی‌ان‌او»، بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه قربانیان زیادی داشته است و مهاجم نیز هنوز بازداشت نشده است.

برخی منابع نوشته‌اند که دستکم ۱۰ نفر هدف گلوله قرار گرفته‌اند، هرچند که پلیس هنوز این آمار را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیراندازی تنها ساعاتی پس از آن انجام می‌شود که در حادثه‌ای دیگر در شهر «ال پاسو» ایالت تگزاس، یک فرد راستگرای افراطی با تیراندازی کور، دستکم ۲۰ نفر را کشت و ۲۴ تن را زخمی کرد.

آزادی حمل سلاح در آمریکا موجب شده تا سالانه چند ده‌هزار نفر در حوادث مرتبط با سلاح در این کشور جان خود را از دست بدهند. با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که از حامیان آزادی حمل سلاح است، شمار تیراندازی‌ها در آمریکا روند افزایشی یافته است.

منبع: فارس کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت