Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:45:10 GMT

تابستاني جذاب و ورزشي در مجتمع غدير

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۲۵۵۵

تابستاني جذاب و ورزشي در مجتمع غدير

خبرگزاری آریا- مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر ناجا از برگزاری تابستانی جذاب و ورزشی در این مجتمع برای فرزندان کارکنان ناجا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "گلمکانی"  با اشاره به اجرای تابستانی مفرح، جذاب و ورزشی در مجتمع فرهنگی ورزشی غذیر ناجا اظهار داشت: طی هماهنگی با ریاست شورای عالی ورزش ناجا جهت اجرای طرح جامع اوقات فراغت در سراسر کشور به ویژه استان تهران تصمیم گیری های لازم صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه با حمایت های ریاست شورای عالی ورزش ناجا و همکاری نهادهای مربوطه کلاس های تابستانی طرح اوقات فراغت در سال 98 در دو بخش دختران و پسران از تاریخ  هجدهم خرداد ماه  ثبت نام خود را آغاز کرد و با استقبال خوب خانواده ها همراه شد.
مدیر مجتمع  فرهنگی ورزشی  غدیر ناجا ادامه داد : علاوه بر این در این دوره به گونه ای برنامه ریزی شد تا استعدادیابی ورزشی توسط مربیان انجام شود تا این کلاس ها در فصل پاییز و زمستان تداوم داشته باشد.
سردار گلمکانی با بیان اینکه در این دوره از کلاس ها که از تاریخ دوم تیر ماه شروع و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: بیش از 450 نفر ثبت نام شدند که از این تعداد 250 نفر در بخش پسران در 11 گروه و بیش از 200 نفر در بخش دختران در 9 گروه قرار دارند.
سردار گلمکانی تصریح کرد: برنامه ریزی لازم جهت شناسایی استعدادهای برتر در رشته های ورزشی مختلف جهت تداوم این دوره از کلاس ها در فصل پاییز و زمستان صورت پذیرفته است تا فرزندان عزیز کارکنان ناجا بتوانند براساس علائق و استعدادهایشان در مسیر پیشرفت حرفه ای خود گام  بردارند.
این مقام انتظامی بیان کرد: بیش از 30 نفر از مربیان درجه 1 و بین المللی نیز در رشته های ورزشی مختلف همچون فوتبال، کاراته، والیبال، شنا، تنیس روی میز، تیر و کمان، تکواندو، ژیمناستیک، ایروبیک و ... مسئولیت آموزش را بر عهده دارند.
معاون فرهنگی ورزشی غدیر ناجا از اساتید و مربیان صاحب نام در این دوره به استاد "حشمت اله اجاق مدرس"؛ مربی بین المللی و اسبق تیم ملی شنا، استاد "منوچهر اسدی"؛ عضو اسبق تیم ملی تنیس روی میز ایران، استاد "حسین قدسی"؛ مدرس درجه Aآسیا در رشته فوتبال، "شاهین اسدزاده"؛ ملی پوش اسبق رشته تیروکمان، "محمدامین تقی پور"؛ ملی پوش رشته کاراته و خانم "نیلوفر حجتی"؛ ملی پوش اسبق در رشته والیبال اشاره کرد.
وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز کلاس قصه های قرآنی برگزار و از مربیان مطرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استفاده شد، گفت: برای اولین بار کلاس های آموزش زبان انگلیسی با حضور مدرسان موسسات آموزشی معتبر برگزار می شود.
گفتنی است در پایان سردار "گلمکانی" برگزاری مراسم اختتامیه باشکوه و در خور فرزندان و خانواده های محترم ناجا را نوید داد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تابستان جذاب مجتمع غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد