Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خدابخش روح الامینی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت گفت: پس از کسب گزارش‌های متعدد مردمی و پلیس مبنی بر حادثه خیز بودن برخی محور‌های جاده‌ای واقع در این حوزه قضایی بلافاصله بازدید دادستانی از محور‌های مواصلاتی برون شهری و روستایی شهرستان با حضور مسئولین دستگاه‌های مربوطه که در بهمن ماه سال ۹۷ صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از بازدید میدانی از تمامی این محور‌ها، مقرر شد با توجه به آمار بالای تصادفات جاده‌ای اصلاحات لازم در اسرع وقت انجام گیرد افزود: حفظ جان شهروندان و مسافران باید یکی از اولویت‌های اصلی مسئولین و مقامات مربوطه باشد.

این مقام قضایی گفت: تعریض پل تقاطع زیارت سید علی موسی واقع درکیلومتر ۲۶ محور بافت- ارزوئیه به عرض شش متر، تعریض واصلاح قوس کیلومتر ۲۴ محور بافت – سیرجان، اصلاح قوس و ترانشه ورودی شهر بزنجان (که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد)، نصب سرعت گاه در کلیه تقاطع‌های اصلی و فرعی، شانه سازی محور دشتاب به منطقه گردشگری خبر به طول ۲۷ کیلومتر، اصلاح قوس کیلومتر ۱۵ محور بافت به ارزوئیه (پیچ داورپناه) و روکش محور‌های روستایی بنگان به طول ۶ کیلومتر و ترمیم مسیر جاده روستایی شصت فیچ به طول ۷ کیلومتر از مهم‌ترین اقدامات انجام شده است.

روح الامینی افزود: تصویب قانون بیمه ثالث در سال ۱۳۹۵ یکی از کار‌های مهم قوه مقننه برای کاهش درد و رنج و آسیب دیدگان حوادث رانندگی است و چنین اقداماتی شایسته تقدیر هستند.
انتهای پیام/ی

ترمیم نقاط حاده خیر در جاده های کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است