Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:51:53 GMT

۱۳ طرح اقتصادی در گچساران و باشت تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۳۱۳۸

۱۳ طرح اقتصادی در گچساران و باشت تصویب شد

فرماندار گچساران  روز یکشنبه در نشست بررسی طرح های اقتصادی راکد و نیمه تمام شهرستان گچساران و باشت گفت: ۱۱ طرح اقتصادی در این شهرستان با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تصویب شد که در چند روز آینده به بانک عامل معرفی خواهد شد.

علی خوان پایه بیان کرد:  با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح دستمال کاغذی گچساران به دلیل نداشتن اعتبارات برای تامین مواد اولیه راکد مانده است که این خود جای نگرانی دارد.

خوان پایه با بیان اینکه دولت در زمینه اشتغالزایی و حمایت از تولید کنندگان تاکنون اقدامات شایسته ای انجام داده است گفت: شرکت همای لطیف سلولزی  گچساران برای خرید مواد اولیه خود به پنج میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارد که با تامین این میزان اعتبار زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی پیشرفت فیزیکی کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف این شهرستان را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای راه انداز این واحد صنعتی نیاز است که زمینه اشتغال ۱۰ نفر را در آینده نزدیک ایجاد خواهد کرد.

خوان پایه گفت: ۱۳ طرح صنعتی نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد که راه اندازی این طرح ها در ایجاد اشتغال نقش مهمی دارد.

وی افزود: از متولیان امر انتظار می رود با تخصیص اعتبارات با سود کم بهره از راکد شدن طرح های اشتغالزایی کمک کنند.

 رئیس جهاد کشاورزی گچساران نیز در این نشست مجتمع دامداران شهرستان گچساران  را یکی از طرح های مهم اقتصادی این شهرستان اعلام کرد و گفت: این طرح در زمین به مساحت چهار هکتار احداث خواهد شد.

عبدالوهاب پورالحسینی هدف از اجرای این طرح را متمرکز کردن دامداران و تجمیع آن در قالب ایجاد ٨۵ واحد اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح به بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پورالحسینی گفت: طرح پرورش زنبور عسل یکی دیگر از طرح های بخش کشاورزی است که برای راه اندازی این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار باشت در این نشست گفت: ۶۲ طرح اقتصادی برای شهرستان باشت با اعتباری بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

سید مسعود حسینی گفت: از این تعداد طرح ها تاکنون ۲ طرح با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده که در چند روز آینده به بانک عامل معرفی خواهد شد.

وی  اردوگاه تفریحی شهرستان باشت  را از طرح های تصویب رسیده در این نشست اعلام کرد و گفت:  بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای این طرح اقتصادی در نظر گرفته شده است.

حسینی  اظهار داشت:  احداث طرح پرواربندی یک هزارو ۵۰۰  رأسی بره از دیگر طرح های باشت است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد ۷۸ واحد تولیدی در شهرک صنعتی چهاربیشه و ناحیه صنعتی امامزاده جعفر(ع) گچساران وجود دارد.

۲۰۸۲/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان