Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@13:54:15 GMT

لئو روخاس در تهران کنسرت برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۳۲۵۲

لئو روخاس در تهران کنسرت برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لئو روخاس که در دو سال گذشته با ۱۰ سانس اجرا در تهران میزان حدود ۲۰ هزار مخاطب موسیقی در کشور بود، برای سومین بار قرار است در تالار وزارت کشور روی صحنه برود و در صورت اتمام بلیت‌های این کنسرت تا روز برگزاری برنامه او توانسته حدود ۳۰ هزار مخاطب کنسرت را در ایران میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او پیش از سومین حضور متوالی خود در تهران درباره این تجربه و حضورش در سرزمین شعر و فرهنگ معتقد است: «پیش از اجرای کنسرت در ایران شناخت من از این کشور تنها مختص به فوتبالش بود. فوتبال ملی ایران را دنبال می کردم ولی کنسرتم باعث شد با آداب و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوم و در این اجراها متوجه شدم مردم ایران مردمانی بسیار با احساس و خوش برخورد هستند.»

روخاس درباره اجرای مرداد امسال نیز معتقد است: «برای این اجرا باز هم قطعا با تفاوت های بسیار نسبت به کنسرت قبلی روی صحنه خواهم آمد و برنامه ریزی ویژه ای در این باره دارم. برخی آثار جدید را اجرا خواهم کرد و در این بین تمام تلاشم این است که بتوانم بار دیگر مخاطبان حاضر در سالن را غافلگیر کنم.»

او در اجرای قبلی خود در تهران و در حالی که به زبان انگلیسی سخن می‌گفت رو به حضار گفت: «درست است که هم اکنون در تهران هستم اما سفر من به تهران درست از زمانی آغاز شد که پیشنهاد اجرا در کشور شما به من داده شد. من از همان روز تهران بودم و به راستی خودم را در ایران احساس می کردم. به راستی که من امشب به آرزو و رویایم رسیدم.»

لئو روخاس متولد ۱۹۸۴ در اکوادور است. این موزیسین در فصل پنجم مسابقه استعدادیابی Das supertalent پیروز شد و بعد از آن به شهرت زیادی دست پیدا کرد و با آثارش در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفت.

محیط زیست و ارتباط میان اجزای سازنده طبیعت نظیر خورشید و خاک و آباز جمله موضوعات آثار و کنسرت‌های لئو هستند و او معمولاً با استایل سرخپوستی کارهایش را معرفی و اجرا می‌کند.

۲۵۸۲۴۳

کد خبر 1286388

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنسرت خواننده نوازنده و آهنگساز موسیقی جهان ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف آتش سوزی مسکن استان البرز ایران و آمریکا استان لرستان محمود احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند