Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته شفافیت شورای شهر گفت: اگر رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سفر به سوئیس، همراهانی داشته است و در سامانه شفافیت ذکر نشده، تخلف صورت گرفته است. تاریخ انتشار: 12:38 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۸۳۲

بهاره آروین، رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در رابطه با سفر ۶ روزه رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به سوئیس، اظهار داشت: اگر رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در سفر به سوئیس همراه داشته اند باید نام همراهان را ذکر می‌کردند و در سامانه شفافیت ثبت می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آروین با بیان اینکه عدم ذکر نام همراهان در سفر‌های خارجی در سامانه شفافیت تخلف است، افزود: من پیگیری خواهم کرد تا مشخص شود آیا همراهانی در این سفر حضور داشته اند یا خیر.

وی ادامه داد: پیگیر علت سفر رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران به سوئیس خواهم بود تا معلوم شود دقیقا به چه خاطر این سفر صورت گرفته است.

آروین تاکید کرد: ما این شفافیت را اتفاقا به این خاطر ایجاد کردیم تا بتوان همین نوع پیگیری‌ها را انجام داد.

رییس کمیته شفافیت شورای شهر تهران پیش از این گفته بود: شفافیت، مطالبه‌ای فراجناحی و مردمی است و وجود عزم، اراده و مطالبه عمومی ضامن پایدار ماندن آن خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهاره آروین شورای شهر سفر به سوئیس مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران