Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:11:09 GMT

آبشار آب ملخ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۴۱۹۳

آبشار آب ملخ قربانی گرفت

یک زن 37 ساله به دلیل سقوط از آبشار آب ملخ سمیرم تسلیم سرنوشت مرگباری شد .  سرهنگ "سهراب قرقانی"  فرمانده انتظامی سمیرم با اعلام این خبر گفت: در پی تماس مردمی با سامانه 110 و اعلام سقوط زنی 37 ساله در آبشار آب ملخ شهرستان سمیرم ، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این زن برای تفریح کنار آبشار بوده که تعادل خود را از دست می دهد و در آب سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با اشاره به شدت جریان آب ، بیان داشت: علی رغم تلاش ماموران آتش نشانی و غواصان برای پیدا کردن جسد متوفی ، جسد هنوز پیدا نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و دردناک توصیه کرد: هیچ گاه کنار رودخانه ها ، آبشارها ، سدهای خاکی و استخرهای غیر مجاز حرکت نکنید و در نظر داشته باشید عمق آب ها آن چیزی نیست که با چشم انسان دیده می شود، نیست./ پلیس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست نفراتش می‌بیند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل تیم رده ششمی کریلیا سووتوف سامارا قرار خواهد گرفت.

محمد قربانی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل روستوف و دینامو مسکو در ترکیب اولیه اورنبورگ حضور داشته، امروز هم در جمع 11 نفر اصلی برابر کریلیا سووتوف سامارا دیده می‌شود.

هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل جار لیگ برتر روسیه 7 بازی انجام داده و در روسیه کاپ هم سه بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، امیدوار است امروز همراه تیمش به برتری دست پیدا کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل لیگ برتر روسیه، 26 امتیازی و تیم چهاردهم جدول این رقابت‌ها است که در صورت برتری مقابل سامارا فرصت صعود دو تا چهار پله‌ای و دوری از جمع گزینه‌های سقوط را دارد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط