Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ نمایشگاه E3 که هر ساله با شرکت کمپانی های بزرگی نظیر مایکروسافت، سونی، یوبی‌سافت و نینتندو در آمریکا برگزار می‌شود، بزرگترین رویداد دنیای گیم به شمار می رود. روز گذشته فایل ثبت نام بیش از ۲ هزار روزنامه نگار، تولید کننده محتوا، تحلیلگر و دیگر فعالان حوزه بازی روی سایت نمایشگاه منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این نمایشگاه بر عهده انجمن نرم افزارهای سرگرمی آمریکا (ESA) قرار دارد. این انجمن مدعی شده دلیل انتشار لیست یک آسیب پذیری بوده و فایل مذکور و لینک های مرتبط به آن پس از اطلاع از این مشکل سریعا از روی سایت نمایشگاه حذف شده. با این حال مشکل آنجاست که افراد بسیاری از قبل فایل را دانلود کرده و در حال دست به دست کردن آن در سایت ها و فوروم های بازی هستند.

اغلب روزنامه نگاران و کارشناسان در این لیست شماره تلفن و آدرس محل کار را خود را ارایه کرده اند اما بسیاری دیگر از جمله فریلنسرهای تولید کننده محتوا شماره تماس و آدرس های شخصی خود را قید کرده اند که حالا در دسترس عموم قرار گرفته و احتمال سوءاستفاده از آن وجود دارد. همین حالا هم تعدادی از این افراد از مزاحمت های تلفنی شکایت کرده اند.   بیشتر بخوانید:

تعطیلی پروژه ارسال هوایی کالا به دلیل سقوط پهپاد در نزدیکی مهد کودک

آیا باید افسردگی را به چشم یک بیماری خطرناک ببینیم؟

کشف سیاره ای داغ در نزدیکی زمین با بخار فلزات سنگین در جو آن

پیوند یاخته انسان به میمون

خبر مربوط به افشای سهوی این لیست نخستین بار توسط کانال یوتیوبی روزنامه نگاری به نام Sophia Narwitz منتشر شد. وی در این ویدیو حتی نحوه دسترسی به این فایل که Registered Media List نام داشت ، را نیز اعلام کرده بود. هرچند این فایل از سایت E3 حذف شده اما در نسخه آرشیو هنوز لینک Registered Media List به چشم می خورد. نکته عجیب اینجاست که دیروز حتی با کلیک روی این لینک در نسخه ذخیره شده گوگل هم فایل دانلود می شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افسردگی بازی شماره تلفن فلزات مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی

محمد حیرانی مدیررسانه ای سابق استقلال دست به افشاگری علیه فرشید سمیعی زد.

بعدیI'm Feeling Luckyدانلود

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • عکس/ جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند