Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:10:57 GMT

آلبوم «فرشته زمینی» با صدای حامد هاکان منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۴۵۷۲

آلبوم «فرشته زمینی» با صدای حامد هاکان منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم «فرشته زمینی» حامد هاکان که در سال ۹۷ موفق به اخذ همه مجوزهای رسمی برای انتشار شده بود، روز ۱۵ مرداد در سراسر کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران این خواننده ۲ سال پس از فوت‌اش، شاهد انتشار نخستین اثر رسمی وی در بازار موسیقی کشور باشند.

این آلبوم در ۱۰ قطعه و با ترانه و موسیقی حامد هاکان و تنظیم میلاد ترابی (که البته تنظیم های نهایی پس از فوت این خواننده انجام شده است)، از سوی موسسه صوت «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند با آثار شخصی و همکاری با خوانندگانی نظیر محسن چاوشی، فرزاد فرزین و محسن یگانه به شهرت رسید اما در ادامه نتوانست فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال کند.

حامد هاکان یکی از هنرمندان مستعد دهه هشتاد بود که مسیر پر فراز و نشیبی را در زندگی هنری خود طی کرد به طوری که خیلی‌ها اعتقاد داشتند که او می‌توانست از جمله ستاره‌های بازار باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد و با مسائل مختلفی در عرصه فعالیت حرفه‌ای خود مواجه شد. این هنرمند روز ۱۲ مهر سال ۹۶ بر اثر ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.

جزئیات این اثر در روز انتشار آلبوم در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4684331 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی پاپ آلبوم موسیقی حامد هاکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رضا ناجی بازیگر سینما که مهمان حامد آهنگی در برنامه شباهنگی بود، با او رقص دو نفری هندی و آذری داشت. این بخش که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران