Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@16:42:37 GMT

گروه الصقور به داخل تشکیلات داعش نفوذ کرده است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۴۵۹۱

گروه الصقور به داخل تشکیلات داعش نفوذ کرده است

رئیس گروه اطلاعاتی الصقور عراق از نفوذ این گروه به داخل گروه تروریستی داعش و از پای درآوردن یکی از مهم‌ترین سرکرده‌های داعش خبر داد.

 ابوعلی البصری، رئیس گروه اطلاعاتی الصقور عراق گفت: گروه الصقور توانست به داخل گروه تروریستی داعش نفوذ کرده و یکی از رهبران ارشد این گروه را از پای درآورد که موجب فروپاشی و ایجاد دودستگی در این گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داعش که از نظر جهانی بیرحمانه‌ترین گروه است اجازه گسترش پایگاه خطرناک زنان را برای اجرای عملیات تروریستی داد همانطور که اخیرا در سوریه، تونس و موصل رخ داد.

وی افزود: خطر این زنان همچنان ادامه دارد و تهدیدی در رابطه با عملیات‌های انتحاری و انفجارها علیه تجمعات مسکونی هستند. داعش برخی از اعضای خود در سوریه را قبل از سقوط نظام عمر البشیر به سودان منتقل کرده بود و همچنین تعدادی را در کشورهای اتحاد شوروی سابق و اندونزی به عضویت گرفته است که احتمالا بعدا آن‌ها را به مناطقی که قرار است مورد هدف قرار گیرند، منتقل کند.

وی درباره هک کردن اطلاعات داعش و نفوذ اعضای الصقور به داخل داعش گفت: ما در عضوگیری از مزدوران و عناصری برای نفوذ به داعش موفق شدیم.

البصری اسامی مهم‌ترین تروریست‌هایی که طی سه سال گذشته در عراق و سوریه کشته شده‌اند را اعلام کرد که عبارتند از:

-علی حسین سجاد الحسناوی، مسؤول پرونده عراق در داعش و معاون ابوبکر بغدادی.

-ابویحیی العراقی، معاون ابوبکر بغدادی

-ملاحمیدی الجغیفی، مسؤول شرعی داعش

-علی خلیفه(ابواسلام الکردی)، وزیر جنگ داعش

-عبدالغنی العراقی، والی عراق و معاونش که ۲۰۱۸ در نشستی با ابوبکربغدادی در سوریه کشته شدند.

-عبدالرحمن العفری، مسؤول کمیته داعش که در سوریه کشته شد.

-مروان ابراهیم طه العزاوی(ابوانس السامرائی)، والی فرات.

-ابوعبدالرحمن التمیمی، مسؤول شرعی داعش که تابعیت عربستانی دارد و در منطقه سوسه سوریه کشته شد.

-ابوصباح العزاوی، پستچی داعش.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی

به گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی عراق، در بیانیه این گروه آمده که پایگاه «اسپیِر» را با استفاده از پهپاد هدف قرار داده است. این گروه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

این چهارمین حمله به سرزمین‌های اشغالی در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته است.

ساعاتی پیش به ترتیب، پایگاه «یاردن» در جولان اشغالی، پایگاه اسرائیلی "یوهنتن" در شمال فلسطین اشغالی و پایگاه هوایی اسرائیل را در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی توسط این گروه مقاومت هدف قرار گرفت.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد. این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق