Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در بازه زمانی ۱۰ مرداد تا پایان شهریورماه، بیش از ۴۰۰ دانشجوی بسیجی جهادگر استان در قالب ۱۶ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند.

عابدی، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی استان یزد از ابتدای سال و زمان وقوع سیل، هم در عرصه جمع‌آوری و سازماندهی کمک‌های مردمی فعال بودند و هم در برهه‌های مختلف به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: در بازه زمانی ۱۰ مرداد تا پایان شهریورماه نیز بیش از ۴۰۰ دانشجوی بسیجی جهادگر استان در قالب ۱۶ گروه جهادی به مناطق سیل‌زده لرستان ازجمله روستا‌ها و مناطق چم مهر و کوه دشت اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته نیز گروه‌های دانشجویی استان در مناطق سیل‌زده مازندران به خدمت‌رسانی مشغول بودند، یادآور شد: بیش از ۲۰۰ دانشجوی خواهر نیز تا پایان فصل تابستان با حضور در مناطق کمتر توسعه‌یافته داخل استان و مناطقی در استان‌های هم‌جوار از جمله شهرستان کوهبنان و منطقه جور به خدمت‌رسانی در عرصه‌های بهداشتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشغول خواهند شد.   مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به فعالیت‌های متنوع گروه‌های جهادی دانشجویی استان بیان کرد: به همت دانشجویان از ابتدای سال، غرفه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا و تاکنون ۶ کامیون وسایل و مواد موردنیاز و ضروری مردم سیل‌زده باارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون تومان و کمک‌های نقدی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان جمع‌آوری و از طریق کمیته امداد و سپاه الغدیر به دست مردم مناطق سیل‌زده کشور رسید.
وی با بیان اینکه به‌منظور تداوم و هدفمند کردن فعالیت‌های دانشجویان جهادگر در عرصه خدمت‌رسانی مرکز نیکوکاری امام حسن (ع) تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل‌ شده، افزود: خیرین می‌توانند از طریق این مرکز نیکوکاری با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود، هم در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده و همچنین در فعالیت‌های خیرخواهانه و محرومیت‌زدایی داخل استان مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان جهادگر شهرستان کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان