Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:31:20 GMT

تداوم شکست ناپذیری خادم الشریعه در چین

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۴۸۰۵

تداوم شکست ناپذیری خادم الشریعه در چین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا سادات خادم‌الشریعه با ریتینگ ۲۴۸۱ توانست در دور هفتم مسابقات آزاد هونان چین مقابل دئاک با ریتینگ ۲۶۲۱ از رومانی به تساوی برسد. خادم الشریعه در دور ششم مسابقات مقابل نارایانان با ریتینگ ۲۶۱۶ از هند به تساوی رسید. در دور پنجم رقابت‌ها، بانوی شطرنج باز ایرانی برابر اوگنی نایر از روسیه با ریتینگ ۲۶۷۸ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایر سابقه قهرمانی اروپا را در کارنامه‌اش دارد. خادم الشریعه پیش از این در دور چهارم مسابقات آزاد هونان چین مقابل ون یان باریتینگ ۲۵۸۶ و در دور سوم مقابل لوپولسکوی رومانیایی با ریتینگ ۲۶۴۹ به تساوی رسیده بود. لوپولسکو چندی پیش ضمن غلبه بر علیرضا فیروزجا، قهرمان مسابقات آزاد ریکیاویک شده بود.

شطرنج‌باز ایرانی در دور دوم مسابقات مقابل ماتلاکوف با ریتینگ ۲۷۰۱ از روسیه به تساوی رسید. نکته قابل توجه این بود که خادم الشریعه توانست از این سوپراستادبزرگ روس امتیاز بگیرد. ماتلاکوف در سال ۲۰۱۷ قهرمان اروپا شده بود. بانوی شطرنج باز ایران در دور اول مسابقات مقابل نایدیچ با ریتینگ ۲۶۸۱ از آذربایجان به تساوی رسید که این تساوی هم برای خادم الشریعه بسیار ارزشمند بود. خادم الشریعه با این نتایج درخشان توانسته است ریتینگ بین المللی خود را ۲۰ واحد افزایش دهد و خود را به رده ی هفدهم رده بندی زنده برترین شطرنج بازان بانوی جهان برساند.

مسابقات آزاد هونان چین از ۲۹ جولای تا ۶ آگوست با حضور  ۷۳ شطرنج باز  از ۱۶ کشور جهان در چانگشا چین در حال برگزاری است. در رقابت‌ها شش سوپر استاد بزرگ که دارای ریتینگ بالای ۲۷۰۰ هستند، شرکت دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین رقابت رومانی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس