Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، امروز در نشست با علمای خراسان شمالی، با اشاره به موفقیت‌های شگرف انقلاب و نظام اسلامی در این چهار دهه، اظهار کرد: دشمنان قصد دارند دستاوردهای عظیم انقلاب و نظام اسلامی را کم‌ارزش جلوه دهند و به همین دلیل بیان می‌کنند در این مدت تمام کشورها پیشرفت کرده‌اند و این دستاوردها در ایران به برکت انقلاب اسلامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دشمنان القا می‌کنند که قبل از انقلاب هم خیلی از کارها صورت گرفته بود، افزود: در چنین شرایطی ما با نسل جدیدی سروکار داریم که دوست دارد گذشته خود را باشکوه و عالی نشان دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی اظهار کرد: همه این‌ها در حالی است که در هر کجای کشور که دست می‌گذاریم می‌بینیم میزان تحولات از زمین تا آسمان است؛ به‌گونه‌ای که پیشرفت‌ها نسبت به گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به  نرخ رشد کشورهای دیگر در توسعه‌های زیرساختی و زیربنایی در اکثر موارد آمارها حکایت از این دارد که رشد ما فوق‌العاده زیاد بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: همه این پیشرفت‌ها و دستاوردها در حالی به دست آمده که ما کشوری هستیم که هر روزی جلوی ما سنگ انداخته و دردسر درست کرده‌اند و با این میزان تحریم و تهدید به پیشرفت‌های فوق‌العاده رسیده‌ایم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: ما در کشوری هستیم که با این شرایط و دشواری‌ها به این پیشرفت‌ها و دستاوردها رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد: تحریم وزیر امور خارجه ما نشان‌دهنده اوج این برخوردها بوده و ثابت می‌کند دشمنان ما ملاحظه هیچ‌چیزی را نکرده و اوج کینه و دشمنی را اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌داند که این همه فشار آورده و کشور مقاومت کرده چه معنایی می‌دهد، تصریح کرد: دشمنان به‌خوبی آگاه هستند که با این وضعیت این کشور تأثیرات بسیار بزرگی برای آینده خواهد داشت؛ ازاین‌رو نگرانی فراوانی دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

بیشتر بخوانید؛ حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم

وی تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا درباره رفح و تجاوز زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به آن گفت: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار(حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229390 برچسب‌ها حماس

دیگر خبرها

  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا