Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران" با محوریت چالش های حال و فرصت های پیش رو با تاکید بر مسائل آموزشی" در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ تا ۲ آبان ۱۳۹۸ توسط دپارتمان ارتباطات و اطلاعات موسسه رهپویان نوین دانش و تحت حمایت  سایت سیویلیکا در شهر اصفهان برگزار می شود. کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می شود و ارائه دهندگان از مزایای امتیاز علمی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه های تحت پوشش این کنفرانس علوم اجتماعی و محوریت آن چالش های حال و فرصت های پیش رو و با تأکیر بر مسائل آموزشی است، برخی از محورهای این کنفرانس شامل این موارد ذیل است:

نقش روابط عمومی در تحقق مدیریت ناب

فرصت ها و تهدیدهای فن آوری های نوین

اطلاع رسانی در شرائط بحران

هوشمند سازی روابط عمومی

روابط عمومی و تصویر سازی و تصویر زدایی کشورهای منطقه در نظام بین الملل

علاقمند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شیوه های زیر اقدام کنند:

تلفن:  ۰۳۱۳۲۶۵۵۳۱۰ -۰۳۱۳۲۶۵۷۲۰۸
ایمیل: info@icdiran.ir
سایت: https://www.civilica.com/Calendar-NEWPR02.html

کد خبر 4684317

منبع: مهر

کلیدواژه: روابط عمومی فراخوان مقاله مقاله علمی مقاله ISI

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد

یه گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد انوار، توجه به آموزش و پژوهش را در ارزیابی آثار به خاطر تعیین این موضوع به عنوان شعار سال توسط ایکوم (کمیته بین المللی موزه‌ها) برای روز جهانی موزه‌ها عنوان کرد.

محمد انوار دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی موزه‌ها در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری آنا به داوری و پذیرش ۱۲۵ اثر در این کنفرانس خبر داد و گفت: این آثار تقریبا از اکثر استان‌های کشور ارسال شده است و همچنین آثاری را از کشور‌های انگلستان، قبرس، ترکیه، عراق، افغانستان و سخنرانانی را از کشور‌های فرانسه و انگلستان داشتیم.

وی در خصوص محور‌های مقالات رسیده به دبیرخانه گفت: پژوهش‌های رسیده به دبیرخانه سعی کرده بودند که به موضوع‌های کارکرد موزه‌ها، اهمیت آن‌ها، ارتباط موزه‌ها و معماری، طراحی، گالری‌ها و نمایشگاه‌ها، تجهیزات، آزمایشگاه، کارگاه، مرمت و احیاء، مستندنگاری و مستندسازی، استانداردسازی، حفاظت و...یپردازند و تقریبا آثار ارائه شده از کیفیت و درجه خوبی برخوردار بودند.

وی به توجه به موضوع آموزش و پژوهش در ارزیابی آثار ارسال شده اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تعیین این شعار سال که توسط ایکوم (کمیته بین المللی موزه‌ها) برای روز جهانی موزه‌ها که ۲۸ اردیبهشت ماه است، تعیین شده بود ما هم سعی کردیم تا محوریت ارزیابی آثار را بیشتر به این موضوع اختصاص دهیم.

انوار به حمایت دستگاه‌های دولتی و خصوصی بسیاری از برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: وزارت کشور، وزارت میراث، صنایع دستی و گردشگری، کمیسیون ملی یونسکو، بیش از ۱۲۵ دانشگاه و موسسه آموزش عالی و ... از این کنفرانس حمایت کردند و سعی کردند تا در روند اجرایی و علمی این کنفرانس نهایت همکاری را با دبیرخانه داشته باشند.

گفتنی است، اهداف اولین دوره کنفرانس بین المللی موزه‍‌ها، تقویت نقش پژوهشی نهاد موزه، انتشار آخرین نتایج و یافته‌های جدید پژوهشی و تجارب فنی و ترویجی در زمینه موزه و موزه داری، ارتقاء سطح دانش و آگاهی پژوهشگران و کارشناسان حوزه موزه، توجه ویژه به موزه‌ها و مسائل و موضوعات مرتبط، بررسی وضعیت موزه‌ها و ارتقاء سطح کیفی موزه‌ها با راهکار‌های اجرایی مبتنی بر روش‌های علمی و به روز، نقش و اثر موزه‌های علمی، فنی و دانشگاهی، تقویت هویت علمی و فنی کشور و معرفی در سطح بین الملل، حفظ میراث فرهنگی، علمی و تاریخی کشور و نمود بین المللی آن، دیپلماسی علمی و فرهنگی و استفاده از نقش موزه‌ها در باروری خلاقیت و نوآوری استعداد علمی، فرهنگی، تاریخی و هویتی کودکان، نوجوانان و جوانان و هم افزایی دانش و تجربه و اطلاعات موزه‌های کشور باهم و با موسسات موزه‌ای جهانی، ایجاد مشارکت و هم افزایی میان جامعه پژوهشگران، متخصصین و نهاد‌های اجرایی مرتبط است.

لازم به ذکر است که کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها ۵ اردیبهشت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران