Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:05:34 GMT

محسن هاشمی:‌ صداوسیما جلسات شورا را بیهوده خواند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۵۶۴

محسن هاشمی:‌ صداوسیما جلسات شورا را بیهوده خواند

به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه پس از یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش صداوسیما از یکی از جلسات شورای شهر اظهارداشت: این گزارش، تخریبی بود که هفته پیش در باره شورا منتشر شد.
وی با بیان اینکه من خودم این گزارش را دیدم، گفت: جای تاسف است که در این گزارش جلسه شورا را جلسه‌ای بیهوده عنوان کردند در حالی که ما یکی از مهمترین فعالیت ها را در جلسات شورای شهر انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از آقای علی عسگری (رئیس سازمان صداوسیما)‌تقاضا دارم که این گزارش را ملاحظه کند و در صورتی که دیدند این گزارش جنبه تخریبی داشت از  اعضای شورای شهر عذرخواهی کند.

منتظر نظر دیوان عدالت درباره شورایاری ها هستیم

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره نظر سازمان بازرسی درباره غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری‌ها گفت: سازمان بازرسی پرونده شورایاری‌ها را به دیوان عدالت اداری فرستاده تا نظر قطعی را اعلام کند و ما نیز منتظر این موضوع هستیم که قطعا دیوان برای دفاع از این موضوع از ما دعوت خواهد کرد اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی در خصوص شکایت‌ها در خلال برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیز گفت: تعداد شکایت‌ها زیاد نیست.  
هاشمی ادامه داد: به من ۲۵ شکایت رسیده که از ۲۵ محله تهران است و آنها را به ستاد ارجاع دادم.

۳۳ تخلف در گزارش بودجه سال ۹۳ شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به گزارش حسابرسی تلفیق بودجه سال ۹۳ شهرداری گفت:‌ ۳۳ مورد تخلف در این گزارش وجود داشت که در کمیسیون حقوقی شورا بررسی شد.

وی افزود:‌ حسابرسی تلفیق بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران یکی دیگر از دستور کارهای  جلسه امروز بود که درباره موارد مرتبط با آن بیش از ۲۰۰ مورد اعلام شد که ۳۳ مورد آن تخلف بود و مقرر شد موارد تخلف به همراه توصیه‌ها به کمیسیون حقوقی برود و پس از بررسی مجدد به مراجع قانونی، در صورت اثبات تخلف از جمله قوه قضاییه ارسال شود.

هاشمی تاکید کرد: ممکن است برخی تخلفات تلفیق بودجه سال ۹۳ در سال‌های بعدی کارهای قانونی‌اش انجام شده باشد، لذا در بررسی مجدد کمیسیون حقوقی این موارد از فهرست تخلفات خارج خواهد شد.

وی اظهارداشت: در حال حاضر گزارش تلفیق سال ۹۳ شهرداری تهران در شورا بررسی می‌شود و قطعا در ادامه باید تلفیق سال‌های بعد تا سال ۹۷ را نیز بررسی کنیم که احتمالا این سال‌ها نیز با تاخیر به شورا می‌رسند.
هاشمی ادامه داد: شورای شهر تهران جلسه امروز جلسه پراهمیتی بود و در خصوص پیوست‌های حمل و نقل در حوزه شهرسازی صحبت و در ادامه تذکراتی توسط اعضای شورا ارائه شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: با حضور شهردار تهران در جلسه امروز در خصوص اصلاح لایحه بودجه سال ۹۸ برای اجازه انتشار اوراق مشارکت صحبت شد که نهایتا این لایحه در ۲ فوریت به تصویب رسید و کلیات آن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این لایحه سه هزار میلیارد تومان اجازه انتشار اوراق مشارکت داده شده که از این میان ۲ هزار میلیارد تومان برای بخش حمل و نقل ریلی و هزار میلیارد تومان برای بخش اتوبوسرانی اختصاص پیدا می‌کنند.

هاشمی درباره پروژه‌های حمل و نقلی که توسط شهردار تهران در این جلسه تشریح شد، گفت: در حال حاضر پروژه‌های نیمه تمام زیادی در شهر تهران وجود دارد که درخواست ما از این شهرداری این است که با سرعت بیشتری دنبال شوند.
وی گفت: برای مثال زیرگذر استاد معین، پلازای روی تونل امیر کبیر، مجموعه فرهنگی برج طغرل از جمله پروژه‌های هستند که می‌توان با هزینه کمتری مشکل تملک آنها را حل کرد و این پروژه‌ها را به اتمام رساند.


تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انتخابات بخش حمل و نقل رئیس شورای اسلامی شهر رئیس شورای شهر تهران قوه قضاییه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب