Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همزمان با برگزاری "جشنواره نوشت افزار" ۱۴ تا ۲۵ مردادماه؛ برنامه «مل مل» به صورت زنده در این جشنواره اجرا دارد. تاریخ انتشار: 13:52 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۸۶۶

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجمع ناشران نوشت افزار ایرانی - اسلامی با هدف تشویق کودکان به استفاده از نوشت افزار ایرانی و حمایت از تولید داخلی و ناشران که از طراحی‌های بومی و محلی استفاده کرده اند، اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه «مل مل» با موضوع حمایت از کالای ایرانی، قرار است در طول برگزاری این جشنواره از ساعت ۱۴ الی ۱۵ به طور زنده از محل این جشنواره به روی آنتن برود.

به گفته سلامیان تهیه کننده وکارگردان برنامه قراراست در این جشنواره از عروسک‌های جدید نخی با کاراکتر مل مل و مامان گلی رونمایی شود و همچنین مل مل سرودی با عنوان "ساخت ایران" را برای اولین بار اجرا خواهد کرد.

برنامه «مل مل» کاری از کانال نهال شبکه کودک است که با حضور فاطمه امینی روز‌های شنبه، دوشنبه وچهارشنبه ساعت ۱۵ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مل مل برنامه عروسکی شبکه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید