Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌شهردار شیراز با صدور پیامی از آتش‌نشانان شهرداری که با ایمان ابراهیمی دل به آتش زدند تا شیراز همان زیبا شهر بماند، قدردانی کرد.

‌به گزارش ایسنا‌، متن پیام حیدر اسکندرپور که در پی تلاش  18 ساعته و بی‌وقفه آتش نشانشان برای مهار حریق گسترده در ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت هتل آسمان صادر شد، به شرح زیر است:

آسمان شیراز، این عزیز دشت غنوده در دامن کوه مادر، روز پیشین در دام بلا افتاد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار آتش؛ و دیگر بار آزمون حماسه و شور و گذشت؛ این بار قرعه و نوبت پاسداری از مردم خوب «شهر دوستی»‌، به آتش‌نشانان از خود گذشته شهر رسید‌.

تجربیات تلخ گذشته، پلاسکو، هراسی به دلمان انداخته بود که مبادا «وجود نازک» مردمان و خادمان این شهر دوست داشتنی، «آزرده گزند» شود؟

ساعت که می‌گذشت اما از خودگذشتگی، مسئولیت‌شناسی و کاردانی همکارانمان در آتش‌نشانی شیراز، دل همه را گرم و آتش را سرد کرد. آتش خاموش شد و شهر همان زیبا شهرمان شد‌.

از جناب آقای قانع، رئیس جوان و خستگی ناپذیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، مدیران و کارکنان این سازمان که دیروز و دیشب از جان گذشتند و شهر را پاس داشتند، صمیمانه سپاسگزارم‌.

همه شما، ستاره‌های آسمان پر ستاره شهر شیراز هستید؛ آسمان، دل شماست‌.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزی در هتل آسمان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان، مهد هنر نازک کاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستانهنر نازک‌کاری در کردستان حدود 150 سال قدمت دارد و به گفته استادکاران این رشته، بنیان‌گذار این صنعت زیبا در سنندج مرحوم، استاد نعمت‌الله نعمتیان است..
3 هزار کردستانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و این هنر زیبا سال 89 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری