Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:15:17 GMT

حفاری تونل دوم آزادی در دستور کار قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۰۹۷

حفاری تونل دوم آزادی در دستور کار قرار دارد

کاظمی، گفت: حفاری تونل دوم آزادی به طول نزدیک به ۳ کیلومتر در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد تا ضمن کوتاه شدن مسیر، نقاط حادثه خیز محور ایلام به سرابله نیز حذف شود.

« علی اصغر کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از ایلام،  اظهار کرد: كمتر از یک سال گذشته كه مسئوليت اين اداره كل در استان ايلام را پذيرفته و به اين استان آمده ام، افق نگاهم به آينده دور استان بوده و در كنار پي گيري اتمام پروژه هاي در دست اجرا شبانه روز به همراه مسئولين خدوم استان به ويژه شخص استاندار كه انصافاً در اين زمينه پيش قدم بوده و پي گير هستند، در حال رايزني براي اجراي پروژه هاي بزرگ براي برون رفت استان از وضعيت گذشته و رسيدن به نقطه آرماني بوده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی، افزود: امروز با همراهي مردم شريف استان آرزوهاي ديرينه در حال تحقق هستند و كارهايي كه رسيدن به مرحله اجرايي آنها در خوش بينانه ترين حالت بيش از 6 سال زمان نياز دارد ظرف شش ماه در حال به ثمر رسيدن است و اين همراهي و همدلي همه مسئولين استان و فرزندان شايسته اين ديار را مي رساند كه در هر جا و هر مسئوليتي هستند براي سربلندي ايلام و ايران از هيچ كوششي دريغ نكرده اند.

 

مديركل راه وشهرسازي استان ایلام، تصریح کرد: براي اين اداره كل و شخص اينجانب كه بومي استان نيستم، جاي جاي ايلام شايسته توسعه و پيشرفت است و برنامه هاي ما فراگير و براي كل استان است و مرزبندي در اين زمينه معنايي نداشته و در عمل اين مهم را به اثبات رسانده ايم .

 

وی، با اشاره به آزاد راه کربلا که  سالهای گذشته از تهران آغاز شده بود، یادآور شد:  چند وقت پیش نیز ادامه این آزاد راه از کرمانشاه به سمت حمیل کلنگ زنی گردید.

 

 کاظمی، افزود: پيمانكارعمليات اجرايي پروژه 50 كيلومتري آزاد راه كرمانشاه تا حميل را آغاز كرد و برنامه ريزي ادامه این پروژه به سمت استان ایلام و مرز بین المللی مهران و کربلای معلی خواهد بود و در استان ایلام نیز کار اجرایی بزرگراه سرابله- ایلام- مهران در مراحل پایانی با جدیت تمام در حال اجرا است.

 

وی، تصریح کرد: هم اکنون بیش از 80 درصد بزرگراه ایلام - مهران زیر بار ترافیک قرار دارد و حفاری تونل دوم راه کربلا به طول 760 متر به پایان رسیده و حفاری تونل کیلومتر 5 به طول 840 متر با پیشرفت مناسب ادامه دارد.

 

 کاظمی، یادآور شد: در سایر قسمتهای مسیر نیز فعالیت راه سازی افزایش یافته تا در کمترین زمان ممکن عملیات احداثی این بزرگراه به سرانجام برسد.

 

وی  افزود:حجم بالای از  مسیر سرابله تا ایلام چهارخطه شده و پیمانکاران در کیلومترهای باقی مانده در حال مراحل روسازی و آسفالت هستند.

 

 مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، یادآور شد: حفاری تونل دوم آزادی به طول نزدیک به 3 کیلومتر در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد تا ضمن کوتاه شدن مسیر پی چهای محور ایلام به سرابله  نیز حذف گردند.

 

 وی، افزود: در كنار پروژه بزرگراه حميل – ايلام- مهران با توجه به تكميل تونل قلاجه و اجراي كنارگذر شهر ايوان، مسافت بين ايوان تا تونل قلاجه نيز چهارخطه خواهد شد تا يك مسير ديگر ايمن نيز از سمت كرمانشاه- ايوان- ايلام داشته باشيم.

 

کاظمی، خاطرنشان کرد: بزرگراه حميل- سرابله- ايلام- مهران يك پروژه مستقل از آزاد راه كربلا  بوده و براي دسترسي شهرستانهاي استان و كساني كه به هر دليل از جمله پرداخت عوارض آزاد راه و... در مسير تردد مي كنند، باقي خواهد ماند و احداث آزاد راه كربلا از حميل تا مهران يك برنامه جدا گانه است و به صورت مستقل و جدا گانه اجرايي خواهد شد و سرمايه گذار بخش خصوصي صد در صد هزينه احداث آن را تأمين خواهد كرد.

پایان پیام/669

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه ازدواج آسان روزنامه مسجد خراسان جنوبي بیرجند شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه تونل آزادی راه و شهر سازی بزرگراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد