Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@15:13:29 GMT

زوج زورگیر در تله پلیس پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۲۷۵

زوج زورگیر در تله پلیس پایتخت

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری یک زوج زورگیر که تحت پوشش مسافر سرقت انجام می‌دادند، خبر داد.

 سرهنگ علی نجفی درباره جزئیات دستگیری این زوج اظهار کرد: بامداد هفتمین روز از مرداد ماه امسال، یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار کرد که از سوی زن و مردی جوان، مورد زورگیری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طی هماهنگی‌های انجام شده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۸ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند گفت: پس از بررسی‌های اولیه، پرونده شاکی به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. شاکی در حضور کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد که شغلش مسافرکشی است و حدود ساعت ۲۴ شب گذشته خانمی جوان را در محدوده بزرگراه آزادگان به مقصد خیابان شهرزاد سوار بر خودرو کرده اما در میان راه زن جوان پس از مکالمه با تلفن همراهش به صورت ناگهانی با کاتر به وی حمله کرده و او را مجبور به توقف کرده است. راننده نیز خودرو را متوقف کرده و در همین حین مردی جوان که همدست زن مسافرنما بوده او را مورد ضرب و جرح قرار داده و این زوج سارق پس از سرقت اموال و وجوه نقد همراه راننده از محل متواری‌ شده‌اند.


سرهنگ نجفی درباره روند ادامه تحقیقات اظهار کرد: با ارایه مشخصات از سوی شاکی، کارآگاهان به بررسی مستندات محل سرقت پرداختند و بااستفاده از اطلاعاتی که از چهره مالباخته داشتند هر دو متهم که زن و شوهری جوان بودند را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تحقیقات و تعیقیب چند روزه پلیس در محل احتمالی سرقت این دو زورگیر اظهار کرد: پس از چند شبانه روز این زوج جوان هنگام تردد در خیابان شهرزاد، شناسایی شدند و ماموران که دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود داشتند در یک تعقیب و گریز کوتاه  آن‌ها را دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

به گفته وی این متهمان در ابتدای تحقیقات پلیسی اتهام وارد شده را انکار می‌کردند اما زمانی که با مالباخته و مستندات روبه‌رو شدند، به ناچار به جرم خود اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از این افراد نیز مقداری وجه نقد مسروقه، یک فقره چک بانکی به مبلغ ۱۵میلیون تومان و اسناد و مدارک مالباخته نیز کشف شد. 


سرهنگ نجفی، اظهار کرد: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده، هر دو متهم با دستور مرجع قضایی برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی و کشف جرایم دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۸ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

خادمیان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۲ رأس احشام مسروقه را کشف و ضبط کردند و این سارقان حرفه‌ای در عملیاتی از سوی پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه خودروی پژ و۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097099

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند